Bruntálské centrum Pohoda obhájilo značku kvality
Centrum sociálních služeb pro seniory Pohoda v Bruntále obhájilo Značku kvality, kterou poprvé získalo v roce 2013. Získalo přitom nejvyšší počet bodů v dosavadní historii udělování značky.
Značka kvality by měla zájemcům umožnit udělat si obrázek o rozsahu a kvalitě služeb, které dané zařízení poskytuje.
Dana Svobodová, manažerka kvality Centra pohoda: „Pro nás to znamená to, že potencionální žadatel o naší službu ví, jak to v našem domově vypadá právě z pohledu toho žadatele a ví, do jaké služby jde. Hodnotí se vlastně oblasti péče, partnerství, pobytu, stravování a aktivizačních činností., tzn. vše, co bych chtěl žadatel o službu vědět, než do té služby vstoupí.“
Značku kvality chtělo Centrum Pohoda získat taképroto, aby mohlo lépe konkurovat ostatním zařízenímna trhu sociálních služeb.
Dana Svobodová, manažerka kvality Centra Pohoda: „A že jsme také chtěli z pohledu vnějšího oka nabídnout vlastně pohled na tu kvalitu. Není to hodnocení interní, ale právě externí.“
Značka kvality uděluje Asociace poskytovatelů sociálních služeb. Systém vznikal v letech 2009 až 2011.
Zdeněk Kašpárek, certifikátor Značky kvality: „Z jasným cílem poskytnout zájemcům o sociální službu, jejich blízkým příbuzným nějaký objektivní pohled na to, jaká je vlastně kvalita těch jednotlivých domovů pro seniory případně dalších sociálních služeb.“
Vladimír Jedlička (ČSSD), místostarosta Bruntálu: „Já jim za to chci poblahopřát jménem pana starosty, jménem svým a popřát jim teda do dalších let spoustu úspěchů.“
Centrum Pohoda má za sebou dvacetiletou historii. Od začátku roku 2014 je jeho zřizovatelem město Bruntál.