Médiatrénink
Novinářské otázky se u řady lidí i firem setkávají s obavami a vzbuzují v nich řadu otázek…. “Jak na ně reagovat? Které informace sdělit, a kterým se raději vyhnout? Jak s médii vycházet k oboustranné spokojenosti?"
Klíč, který odemkne dveře k jednání bez obav, poskytuje mediální trénink. Je určen především pro vrcholové manažery, pracovníky marketingových oddělení, tiskové mluvčí a politiky.
Cílem mediálního tréninku je pomocí teorie a praktických ukázek seznámit účastníky s hlavními principy úspěšné komunikace s médii, která umožní dosáhnout pozitivní publicity společně s budováním dobrého jména firmy.
Mediální trénink doporučujeme realizovat jednotlivě, ale nabízíme i možnost pro skupiny, maximálně však čtyř lidí.
Program se skládá ze dvou vzájemně navazujících částí – teoretické a praktické.

Teoretická část: média, základy jednání s novináři
Praktická část před kamerou: nácvik situací
Délka kurzu
Upřednostňujeme individuální přístup, a proto kurzy připravujeme na míru. Na začátku chceme, aby klient uměl odpovědět na otázku, co od kurzu očekává.
Klienty umíme připravit jednorázově na různé příležitosti, akce nebo prezentace. Jsme připraveni pracovat s nimi i dlouhodobě.
Za tři hodiny získáte pouze minimální základ a představu o práci novinářů.
Kurz je standardně realizován v prostorách ostravského televizní studia POLAR. Po dohodě je možno zřídit improvizované studio v prostorách klienta.
Kontaktujte nás
Renáta Eleonora Orlíková
šéfredaktorka
+420 596 693 024
+420 605 264 468
orlikova@polar.cz