Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

Drobní podnikatelé ve Frýdku-Místku se učili, jak správně vyzdobit výlohu

Do nové akademie Podnikej F-M už se přihlásilo přes 7 desítek obchodníků. Postupně mohou zdarma absolvovat workshopy, kde jim odborníci poradí, jak na reklamu nebo online marketing. V posledním workshopu jim poradili, jak správně vyzdobit výlohu.

Rodina Martina Kafky provozuje Zámeckou cukrárnu na Zámeckém náměstí ve Frýdku-Místku od roku 1992. Tehdy ji pořídili jeho prarodiče. Dnes ji má na starost jejich vnuk. Velkou výhodou pro něj bylo, že se dostal příležitost se zapojit do nového projektu města akademie Podnikej F-M.

Martin Kafka, spolumajitel Zámecké cukrárny: "Oslovilo nás to, protože tam byly zajímavé věci typu jak na reklamu na facebooku nebo na výzdobu výloh a takové podobné věci. Takže jsme to teda zkusili a tím vznikl tady tenhle krásný výtvor."

Akademie pro drobné obchodníky bude probíhat formou online workshopů a také formou reálných setkání.

Jakub Míček, náměstek primátora Frýdku-Místku/ANO/: "Probíhá až do 11. ledna, podnikatelé se mohou hlásit průběžně. Čekají na ně semináře na témata, jako je online marketing, facebooková reklama, grafika v canvě nebo třeba workshop k vánoční výzdobě, který již proběhl."
Martin Kafka, spolumajitel Zámecké cukrárny: "Jedna věc je, že mi pomohli udělat výzdobu, se kterou já jsem si vůbec nevěděl rady. Neměl jsem žádnou inspiraci k tomu, co bych tady vytvořil. Slečny to vyzdobily do vánočního stylu, takže máme baňky pěkné. Udělaly tady rukou krasopis, což jako koukám, že to je zdůraznit, protože kresba rukou je za mě super."
Markéta Ubíková, zastupitelka Frýdku-Místku/Piráti/: "Město Frýdek-Místek se rozhodlo uspořádat workshop k výlohám hlavně proto, že jsme chtěli podpořit vizuální stránku obchodů. Protože malé obchody potřebují konkurovat těm velkým, které třeba mají mnohem více prostředků na marketing. Ale právě malá pěkná výloha, která je hezky vytvořená, je tam třeba rukou napsaný nějaký pěkný nápis, může toho zákazníka zaujmout a může to být přidaná hodnota pro toho zákazníka. Jako nějaký zážitek."
Jakub Míček, náměstek primátora Frýdku-Místku/ANO/: "V současné době máme přihlášených 73 obchodníků a podnikatelů. Rádi bychom, aby platforma Podnikej F-M sloužila nejenom ke vzdělávání, ale také aby se obchodníci propojili mezi sebou a se zástupci města. Takže se mohou podělit o své podnikatelské zkušenosti na setkáních a potom se propojit i v rámci budoucí spolupráce. Učit se navzájem od sebe."
Martin Kafka, spolumajitel Zámecké cukrárny: "Bylo tam spousty zajímavých věcí, o kterých jsme se mohli bavit hned na prvním workshopu, který byl. To bylo dejme tomu tady o náměstí místeckém, frýdeckém, jaké jsou plusy, mínusy a dozvěděli jsme se tam plno nových informací, které jsou potřeba. Samozřejmě jsme mohli i nějaké informace přispět do toho kolektivu."

Cukrárna od loňského dubna funguje na bázi pultového prodeje a neumožňuje posezení. Nechtějí tady totiž nikoho diskriminovat, a proto potřebují pomoc s tím, jak správně zacílit na zákazníky.

Martin Kafka, spolumajitel Zámecké cukrárny: "Nechceme rozdělovat lidi na očkované a neočkované. Tedy nemáme posezení ani pro neočkované, ani pro očkované. To znamená, všechno sebou, pro všechny zákazníky stejný servis. Takže jsme chtěli vědět pořádně, jak na reklamu, jelikož s tím trošku bojujeme. Takže tady tyto věci mě zajímají a chtěl jsem se o nich dozvědět víc."

Podrobnosti o akademii najdete na webu www.podnikejfm.cz

Nahlásit chybu

K tématu


Nejčtenější zprávy