Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

HAVÍŘOV: sdělení a opatření úřadů na území města Havířova k pandemii COVID-19 AKTUALIZACE UKONČENA 17.5.

  • 18. května 2020 9:12,
  • Těrlicko,

V tomto článku shrnujeme důležitá oznámení a opatření Magistrátu města Havířova a dalších úřadů a institucí, které je důležité sdělovat občanům žijícím na území města Havířova. Pokud máte další důležité informace k publikaci v tomto článku, zašlete je prosím na email: internet@polar.cz. Článek průběžně aktualizujeme.

Základní informace

ww.havirov-city.cz

www.facebook.com/oficialni.profil.Havirova

NON-STOP LINKA MAGISTRÁTU MĚSTA HAVÍŘOV pro osoby v nařízené karanténě:  596 813 146, 721 706 973 (zajištění nákupů)

Linka pro nákupy seniorů  +420 722 726 010 

Linka je v provozu pondělí až neděle, realizace nákupů pondělí až pátek od 8 do 16 hodin)  Nákup lze objednat s uvedením jména a příjmení, adresy pobytu a telefonního čísla také na e-mailové adrese: seniornakupy@havirov-city.cz.

NON-STOP Celostátní informační linka zdarma 1212 

  • volba 1 – pro aktuální informace v souvislosti s koronavirem
  • volba 2 – pro informace, jak postupovat, když se projeví příznaky nemoci (zdravotnická linka)
  • volba 3 – pro informace týkající se průmyslu a obchodu
  • volba 4 – pro seniory (9 – 17 hodin)
  • volba 5 – pro obavy ze současné situace (linka psychické pomoci)
  • volba 6 – pro informace týkající se dopravy

Celostátní linky pro všechny, kdo mají příznaky koronavirové infekce 724 810 106, 725 191 367

NON-STOP Linka v případě onemocnění 112 (V případě vážných zdravotních problémů či ohrožení života volejte linky 155 a 112.)

PODROBNÉ INFORMACE PRO PODNIKATELE -  https://rychla-rada.cz/

Odběr vzorků - Havířovská nemocnice

Provozní hodiny odběrového místa jsou od pondělí do pátku zatím od 7:00 do 14:00 hodin a místo je zřízeno u budovy Infekčního pavilonu. 

Příjezdová trasa je vyznačena na přiložené mapce, vjezd z ul. Moskevská – jedná se o boční vjezd do areálu. VIZ plánek mezi fotkami k článku. Prosíme, nevyužívejte k tomuto účelu hlavní vjezd do nemocnice.

V případě, že máte klinické příznaky (respirační problémy – dušnost, zvýšenou teplotu, kašel) a zároveň jste byli v kontaktu s nakaženou osobou, tak stále platí, že odběr bude proveden pouze po předchozí indikaci epidemiologem např. na lince 112. Telefonické objednání není možné.

Aktuality havířovské nemocnice k onemocnění COVID-19 naleznete ZDE:


Magistrát

ZMĚNA ÚŘEDNÍCH HODIN OD 20.4.2020:

Magistrát města Havířova od pondělí 20. dubna obnoví úřední dny pro veřejnost. Občané si mohou nezbytné záležitosti vyřídit v úředních dnech, tj. v pondělí a ve středu v době od 8-17 hodin a ve čtvrtek v době od 8-14 hodin. 

V  úterý a v pátek, bude magistrát pro veřejnost uzavřen a na tyto dny se nebude možné objednat. Magistrát zároveň posílí bezpečnostní a hygienická opatření.


Žádosti o ošetřovné

Postup pro podání žádostí:

  1. Žadatel vyplní v českém jazyce žádost o poskytnutí dotace na jednouchém formuláři 
  2. Podání žádosti VČETNĚ PŘÍLOH učiní žadatel na Ministerstvo průmyslu a obchodu,
  • prostřednictvím datové schránky bxtaaw4, do předmětu uvést fpmpo20, nebo
  • e-mailem, jehož přílohou bude vyplněný formulář opatřený elektronickým podpisem s přílohami na adresu: fpmpo20@mpo.cz a do předmětu uvést fpmpo20, nebo
  • originál žádosti podepsaný žadatelem poštou na adresu:

                   Ministerstvo průmyslu a obchodu

                   Na Františku 32

                   110 15 Praha 1

                   obálka musí být označena „neotvírat“ „fpmpo20“

V případě potřeby při vyplňování žádosti je žadatelům k dispozici Obecní živnostenský úřad Magistrátu města Havířova, a to pouze telefonicky na č. 596803 + kl. 160, 175, 114, 174, 117.

Více ZDE

Do konce června 2020 je zrušeno vítání občánků.

Školství

Termín zápisů do základních škol zřizovaných městem Havířov bude probíhat od 6. – 17. 4. 2020. V jednotlivých případech, ze zvlášť závažných důvodů, lze zápis provést až do 30. 4. 2020 po osobním dojednání zákonného zástupce a ředitele/lky školy.   

Přihlásit své dítě k povinné školní docházce na základní školu mohou rodiče přes datovou schránku, emailem s uznávaným elektronickým podpisem, poštou nebo osobním podáním žádosti na příslušné škole.

Hlídání dětí od 3 do 10 let zdravotníků a pracovníků složek IZS je zajištěno na ZŠ M. Kudeříkové

Od pátku 20. března se až do odvolání uzavírají všechny mateřské školy na území celého města.

Doprava

Od soboty 25. dubna bude na všech příměstských linkách obnoveno odbavování cestujících řidičem a vstup do autobusu pouze předními dveřmi.

V zájmu ochrany vlastního zdraví používejte prostředky osobní ochrany a dodržujte hygienická nařízení.

Maximalizujte bezkontaktní odbavení bankovní kartou či ODISkou. Pokud musíte platit hotově, mějte připravenou přesnou částku.






Středisko volného času Amos, Český Těšín, příspěvková organizace - Č. Těšín
Český Těšín
od 29 490 Kč/měsíc

Detail

Ferdinand Koiš - provozovna
Orlová
od 25 000 do 35 000 Kč/měsíc

Detail

BOHEMIA MARTEN SECURITY s.r.o. - U Nádraží Havířov
Havířov
od 18 000 Kč/měsíc

Detail

Nejčtenější zprávy

PR články

Více PR článků