Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

Lidé se solidárně skládají na pomoc napadenému členovi ostrahy, vznikl transparentní účet

  • Ostrava,

Je tomu týden, co v centru Ostravy šestnáctiletý agresivní mladík napadl člena ostrahy obchodního centra. Na třiasedmdesátiletého muže surově zaútočil, kopl ho do břicha a poté, co upadl, ho kopl do hlavy. Na facebooku v pátek vznikla skupina, která se rozhodla napadenému muži pomoci a organizátoři následně zřídili transparentní účet. Senior naštěstí neutrpěl vážná zranění, podle organizátorů pomoci je ale ve špatném psychickém stavu.

Na pondělí 17. května 2021 už nikdy nezapomene pan Jiří, člen ostrahy obchodního centra v centru Ostravy. Po verbální rozepři s mladými lidmi ho surově napadl 16letý agresor. Mladík skončil s obviněním ve vazbě, pan Jiří na nemocenské. 

Příběh napadeného muže zaujal lidi, kteří založili facebookovou skupinu Pomoc napadanému pracovníkovi ostrahy a následně transparentní účet. Peníze na něj poslalo už několik lidí.

vzkaz zakladatelů skupiny: "Dobrý den,skupina bude sloužit jako přehled o prostředích, které byly zaslány na podporu panu Jiřímu. Společně s klukama Vás budeme informovat na co byly prostředky použity a jak se dotyčný cítí, případně Vám sám poděkuje." 

Ve facebookové skupině se také začaly množit vzkazy lidí panu Jiřímu. 

"Chudák pan Jiří, musí být na tom psychicky vážně špatně, měla bych to stejně v jeho případě. Přeji brzké uzdravení, hodně zdraví, sil a hlavně štěstí! Nebojte se, všichni stojíme za vámi."
"Také obdivuji, že pan Jiří v těchto letech se jeste snažil pracovat a být i společnosti prospěšný.To co se stalo odsuzuji jako zrůdný čin, napadnout člověka a ještě tak agresivním způsobem. Pro výtržníka byl tento pán velmi lehkým cílem a vzhledem k věku ho mohl i zabít. Bylo to cílené a podlé. Trest za úmysl!!!" 

Organizátoři chtějí "sbírku" ukončit 24. června a deklarují, že veškeré vybrané peníze předají napadenému muži. V minulých dnech jej také osobně navštívili.

Nahlásit chybu

Nejčtenější zprávy

PR články

Více PR článků