Dvě předplatitelské skupiny, dvanáct premiérových představení. Od černé grotesky, přes nový cirkus a životopisné či psychologické drama až ke sci-fi. Dům kultury města Ostravy namíchal divadelní abonmá, v němž si každý najde to své, bez ohledu na věk diváka či preferovaný žánr. Pravidelného předplatitele potěší osvědčené herecké osobnosti a známá divadla, která dům kultury opakovaně navštěvují. Zároveň však překvapí řada nových tváří nastupující generace umělců, neotřelé pojetí klasických titulů, například v inscenaci Romeo a Julie Divadla ABC, nebo zastoupení okrajových žánrů jako je nový cirkus.
Brněnskou divadelní scénu zastupuje i dramatizace známého sci-fi K-PAX Svět podle Prota. Příběh o záhadném pacientovi psychiatrické léčebny, který tvrdí, že je mimozemšťan, zpopularizovalo na začátku nového tisíciletí filmové zpracování knižní předlohy v hlavních rolích s Jeffem Bridgesem a Kevinem Spaceym.
Předplatitelé mohou vybírat ze dvou skupin představení, které se mezi sebou liší pouze počtem uvedených titulů. V předplatitelské skupině A najdou celkem sedm představení: konverzační komedii Oscar pro Emily s Petrem Kostkou a Carmen Mayer v hlavních rolích, životní příběh brněnské skladatelky a dirigentky Vítězslavy Kaprálové v inscenaci Vitka, oblíbené akrobaty Losers Cirque Company s novocirkusovým představením Kolaps, sci-fi K-PAX Svět podle Prota, nejslavnější drama A. Millera oceněné Pulitzerovou cenou Smrt obchodního cestujícího s Miroslavem Donutilem, laskavou komedii Radošinského naivného divadla Mužské oddelenie a tragikomedii s Pavlem Liškou a Jiřím Langmajerem Housle.
Předplatitelská skupina B nabízí psychologickou detektivku s Martinem Stránským a Janem Maléřem Enigmatické variace, slavný příběh o lásce a nenávisti Romeo a Julie přenesený do neurčité současnosti v hlavních rolích se Zdeňkem Piškulou a Terezou Marečkovou, volnou variaci románu Ladislava Fukse Pan Theodor Mundstock pražského Studia Hrdinů s Vojtěchem Dykem, hudební retro komedii o trampingu Zločin v Posázavském Pacifiku autorské dvojice Martin Vačkář a Ondřej Havelka a černou grotesku inspirovanou skutečným příběhem Divadla pod Palmovkou Bezruký Frantík, za kterou stojí dvojice autorů Tomáš Dianiška a Igor Orozovič. Oba tvůrci Ostravu dobře znají – Tomáš Dianiška režíroval úspěšnou inscenaci Divadla Petra Bezruče Transky, body, vteřiny a Igor Orozovič hostuje v Divadle Mír či v Národním divadle moravskoslezském.
Předplatitelská karta totiž divákům zaručí stálé místo na vybraná představení po celý rok. Veškeré podrobnosti včetně objednávkového formuláře uvádí Dům kultury města Ostravy na svém webu.
Kromě celosezónního předplatného chystá dramaturgie domu kultury na druhou půlku sezóny také komorní cyklus. V něm počítá například s inscenacemi pražského A studia Rubín nebo brněnského HaDivadla.