Rodinné Jeseníky na veletrhu GO a Regiontour 2016

  • 15. ledna 2016,
  • 9:22,
  • Ostatní,
  • Tomáš Tikal

Brněnské výstaviště je dějištěm tradičních veletrhů cestovního ruchu GO a Regiontour 2016. Největší a nejzajímavější prezentaci ze všech zástupců Moravskoslezského kraje měly Jeseníky.

Stáhnout video
Reklama

Jesenicko se prezentovalo pod názvem Rodinné Jeseníky.

Jan Krkoška (ANO), předseda Cestovního ruchu Euroregion Jeseníky: “Zvolili jsme tento název, protože chceme ukázat, že Jeseníky jsou ideální pro rodinnou dovolenou. Máme krásné turistické destinace, lyžařská střediska, wellness centra a další atrakce.”

Jeseníky zaujaly mimo jiné tím, že tamní města spojila své síly do jednoho projektu.

Libor Unverdorben (ANO), místostarosta Bruntálu: “Je to naše první společná prezentace a jsem rád, že spolupracujeme. Máme tak větší šanci Jeseníky zviditelnit.”

Adam Kalous (ANO), starosta Jeseníku: “Jeseníky jsou jedny hory, přestože jsou rozděleny do Moravskoslezského a Olomouckého kraje. Ale žádná nezdravá rivalita mezi námi není.”

Rodinné Jeseníky zaujaly i turistickými známkami.

Ladislav Šín, spoluautor turistických známek: “Turistické známky jsou cestou, jak Jeseníky zviditelnit. Chceme tím městům pomoci v propagaci.”

Veletrhy GO a Regiontour jsou v Brně až do neděle.

Reklama

Nejnovější zprávy


Moravskoslezský kraj


Reklama

PR články Více PR článků

Více PR článků

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace