Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • V HUKVALDECH BYL DNES OTEVŘEN OPRAVENÝ HUKVALDSKÝ DVŮR S KNIHOVNOU
  • V MÁRNICI ZA KOSTELEM SV. MARKA V HEŘMANICÍCH VZNIKLO MUZEUM HISTORIE
  • SBOR PERMONÍK VYHRÁL NA MEZ. FESTIVALU SBOROVÉHO ZPĚVU V NĚMECKÉM CHEMNITZ
  • HOSPIC A CHARITA FRÝDEK-MÍSTEK ZÍSKALY CENU KVALITY ZA VYSOKOU ÚROVEŇ SLUŽEB
  • NÁDRAŽÍ OSTRAVA-SVINOV PROJDE V ROCE 2026 REKONSTRUKCÍ
  • KŘIŽOVATKA MEZI RYCHVALDEM A BOHUMÍNEM SE ZAČÍNÁ PŘESTAVOVAT NA RONDEL
  • DOBROVOLNÍ HASIČI V HAVÍŘOVĚ UPOZORNILI NA NEDOSTATEK LIDÍ V JEDNOTKÁCH
  • EXPOZICE BESKYDY, PŘÍRODA A LIDÉ STÁLE LÁKÁ NÁVŠTĚVNÍKY DO MUZEA BESKYD
  • SLEZSKÉ DIVADLO V OPAVĚ OSLAVÍ 220 LET, NABÍDNE HVĚZDNÉ TITULY I NOVINKY
  • ZAPOJTE SE DO KARVINSKÉ MÁJOVÉ FOTO VÝZVY, PLNÉ KVĚTIN A ROMANTICKÉ ATMOSFÉRY
  • DÁRCI VĚNOVALI KRNOVU VE SBÍRCE PO POVODNÍCH 13 MILIONŮ KORUN, UŽ SE INVESTUJÍ
  • VÍTR V OSTRAVĚ-MARIÁNSKÝCH HORÁCH POŠKODIL STŘECHU DOMOVA PRO SENIORY IRIS
  • V ZOO OSTRAVA SE VYLÍHLO ŠEST MLÁĎAT NANDU PAMPOVÉHO, INFO NA POLAR.CZ
  • TITUL MISS CZECH REPUBLIC 2025 ZÍSKALA LINDA GÓRECKÁ (21) Z DĚTMAROVIC
Video Přehravač se načítá.
Aktuální čas 0:00
Doba trvání -:-
Načteno: 0%
Typ streamu ŽIVĚ
Zbývající čas 0:00
 
1x
    • Kapitoly
    • Bez popisů, vybráno
    • Bez titulků, vybráno
      Chytrý region

      Chytrý region

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: O výstavu Infotherma 22. - 25. ledna je obrovský zájem. Komerční sdělení.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Hostem našeho pořadu Chytrý region je tentokrát pan Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma, která co nevidět začne na Černé louce v Ostravě. Dobrý den.

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Dobrý den.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Tato výstava má předlouhou historii, blíží se 29. ročník. Jak se snažíte navázat na tu historii a které prvky udržet po celou dobu?

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Nejdůležitějším prvkem je odbornost. To je nosné téma všech 29. ročníků, kdy se v jednom čase na jednom místě sejdou špičky z oboru. To je vždycky tahákem. Na ten prvek obsahu ale musí navázat i druhý prvek, a to je forma, jak ta výstava vypadá a my chceme, aby vypadala hezky.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Máte obavu, abyste nesklouzl k nějaké komerci?

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Obavu nemáme, protože je to nastaveno velmi dobře. Od začátku jsme chtěli tradiční silnou výstavou s moderními prvky.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Bavíme se o tradičních věcech. Jaké jsou naopak novinky?

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Novinky přijdou z řad tradičních vystavovatelů, protože se vždycky snaží zobrazit své vize a nové produkty na Infothermě, která je symbolickým začátkem komerčního roku. Zároveň nesmíme zůstat pozadu s těmi novinkami, a proto letos poprvé přicházíme s on-linovým vysíláním estaf.tv, které bude každý den výstavy přenášet po síti zajímavosti z řad vystavovatelů. Mimo to chceme zvětšovat komfort vystavovatelů. Zavedli jsme VIP zónu, která bude přístupná vystavovatelům, kteří si zvolili náš doprovodný program. Pro návštěvníky budeme mít poprvé letos chill-out zónu, kde si budou moci odpočinout, aby mohli na výstavě strávit delší čas. Mimo jiné budeme mít i tombolu a v neposlední řadě budeme mít horký punč ve venkovním prostoru, což určitě oceníme v těchto chladných lednových dnech.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Staráte se tedy o vystavovatele, předpokládám, že zájem z jejich strany musel být velký.

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Je obrovský. Na bannery umisťujeme logo nebo slogan VYPRODÁNO. Bohužel už několik dní musíme odmítat případné zájemce, protože areál výstaviště není nafukovací, takže hlásíme, že areál z hlediska vystavovatelů je kompletně zaplněn.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Jaký očekáváte zájem ze stran návštěvníků?

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Stejně velký jako ze strany vystavovatelů. My počítáme, že je to 25 tisíc návštěvníků každý rok a vždy tam musí být udržen určitý komfort. Nechceme, aby to vypadalo jako na stadionu.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Ti, co přijdou, mohou očekávat jakési poradenství nebo pomoc z Vaší strany, zejména v této turbulentní době, co se energetiky týká.

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Určitě najdou celou řadu odborných stánků a odborníků na slovo vzatých. Ono vždycky, když je energie velké téma, ale výstava existuje již téměř 30 let a existovala i v době konjunktury. Tehdy ty energie nebyly až takovým tahákem, ale stejně bylo o výstavu eminentní zájem.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Plánujete vytěžit odborníky, kteří přijedou do Ostravy čistě kvůli Vaší výstavy, aby se mohli kontaktovat s tou veřejností formou přednášek, besed nebo jak to bude vypadat?

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: cJednak je můžou kontaktovat na svých poradenských stáncích, kterých máme celou řadu a v rámci doprovodného programu vysílání estaf.tv, které organizujeme s firmou TZB-info.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Pane řediteli, děkuji za informace, držíme palce, ať všechno dopadne podle Vašich představ a koneckonců, uvidíme se přímo na Černé louce. Mějte se.

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Děkuji moc.

      Redakčně upraveno / zkráceno.

      Mohlo by Vás také zajímat

      Pořad: Chytrý region
      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: O výstavu Infotherma 22. - 25. ledna je obrovský zájem. Komerční sdělení.
      11. ledna 2024, 17:40

      Tomáš Tikal, TV Polar: Hostem našeho pořadu Chytrý region je tentokrát pan Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma, která co nevidět začne na Černé louce v Ostravě. Dobrý den.

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Dobrý den.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Tato výstava má předlouhou historii, blíží se 29. ročník. Jak se snažíte navázat na tu historii a které prvky udržet po celou dobu?

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Nejdůležitějším prvkem je odbornost. To je nosné téma všech 29. ročníků, kdy se v jednom čase na jednom místě sejdou špičky z oboru. To je vždycky tahákem. Na ten prvek obsahu ale musí navázat i druhý prvek, a to je forma, jak ta výstava vypadá a my chceme, aby vypadala hezky.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Máte obavu, abyste nesklouzl k nějaké komerci?

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Obavu nemáme, protože je to nastaveno velmi dobře. Od začátku jsme chtěli tradiční silnou výstavou s moderními prvky.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Bavíme se o tradičních věcech. Jaké jsou naopak novinky?

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Novinky přijdou z řad tradičních vystavovatelů, protože se vždycky snaží zobrazit své vize a nové produkty na Infothermě, která je symbolickým začátkem komerčního roku. Zároveň nesmíme zůstat pozadu s těmi novinkami, a proto letos poprvé přicházíme s on-linovým vysíláním estaf.tv, které bude každý den výstavy přenášet po síti zajímavosti z řad vystavovatelů. Mimo to chceme zvětšovat komfort vystavovatelů. Zavedli jsme VIP zónu, která bude přístupná vystavovatelům, kteří si zvolili náš doprovodný program. Pro návštěvníky budeme mít poprvé letos chill-out zónu, kde si budou moci odpočinout, aby mohli na výstavě strávit delší čas. Mimo jiné budeme mít i tombolu a v neposlední řadě budeme mít horký punč ve venkovním prostoru, což určitě oceníme v těchto chladných lednových dnech.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Staráte se tedy o vystavovatele, předpokládám, že zájem z jejich strany musel být velký.

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Je obrovský. Na bannery umisťujeme logo nebo slogan VYPRODÁNO. Bohužel už několik dní musíme odmítat případné zájemce, protože areál výstaviště není nafukovací, takže hlásíme, že areál z hlediska vystavovatelů je kompletně zaplněn.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Jaký očekáváte zájem ze stran návštěvníků?

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Stejně velký jako ze strany vystavovatelů. My počítáme, že je to 25 tisíc návštěvníků každý rok a vždy tam musí být udržen určitý komfort. Nechceme, aby to vypadalo jako na stadionu.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Ti, co přijdou, mohou očekávat jakési poradenství nebo pomoc z Vaší strany, zejména v této turbulentní době, co se energetiky týká.

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Určitě najdou celou řadu odborných stánků a odborníků na slovo vzatých. Ono vždycky, když je energie velké téma, ale výstava existuje již téměř 30 let a existovala i v době konjunktury. Tehdy ty energie nebyly až takovým tahákem, ale stejně bylo o výstavu eminentní zájem.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Plánujete vytěžit odborníky, kteří přijedou do Ostravy čistě kvůli Vaší výstavy, aby se mohli kontaktovat s tou veřejností formou přednášek, besed nebo jak to bude vypadat?

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: cJednak je můžou kontaktovat na svých poradenských stáncích, kterých máme celou řadu a v rámci doprovodného programu vysílání estaf.tv, které organizujeme s firmou TZB-info.

      Tomáš Tikal, TV Polar: Pane řediteli, děkuji za informace, držíme palce, ať všechno dopadne podle Vašich představ a koneckonců, uvidíme se přímo na Černé louce. Mějte se.

      Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Děkuji moc.

      Redakčně upraveno / zkráceno.

      Zdroj: https://polar.cz/index.php/porady/chytry-region/chytry-region-11-01-2024-17-40