Jiří Novotný, hlavní instruktor týmu silniční bezpečnosti Libereckého kraje: „Je to samozřejmě to omezení právě na I/35, kde se rekonstruuje most. Tím tam jsou ty připojovací pruhy omezený. Je tam stopka. Problém je, že na té silnici I/35 se pohybujeme větší rychlostí.“
Běžně tady auta jezdila rychlostí 90km/h, přes omezení je tady 70 km/h.
Jiří Novotný, hlavní instruktor týmu silniční bezpečnosti Libereckého kraje: „Nicméně dochází k tomu, že snížením rychlosti se tu zvyšuje hustota provozu. Levý jízdní pruh je zúžený. Samozřejmě je to na jízdních dovednostech řidičů, kteří v tu danou chvíli se tam třeba nevejdou a začnou se tlačit více do toho pravého jízdního pruhu. Tím ta situace vyeskaluje a pak je málo místa k zařazení.“
Řidiči by si měli v první řadě uvědomit, že nejsou na závodní dráze. Je proto žádoucí dát nohou z plynu a uvolnit pravý jízdy pruh vozidlům, která na hlavní tah přijíždějí.
Jiří Novotný, hlavní instruktor týmu silniční bezpečnosti Libereckého kraje: „Je to o zklidnění provozu a zejména si uvědomit, že není potřeba pospíchat. Hlavně ve špičce, kdy je více aut, začnou na nás tlačit zezadu, tak zůstat s chladnou hlavou a počkat až se uvolní místo a pak tam vjet. Chování řidičů vnímám. Je to hlavně o vzájemné toleranci, a měli bychom si uvědomit, že i když jsme na té hlavní a máme přednost, tak tím slevením a vytvořením mezery, můžeme předejít nehodě a nemusíme nutně nabourat.“