Až do nedávna museli lidé, kteří si chtěli požádat v Havířově o městský byt běhat z jedné kanceláře do druhé, a to po celé budově. Městská realitní agentura provedla reorganizaci a tím žadatelům ušetří zejména čas.
Pavel Merta, ředitel Městské realitní agentury: “Zejména klient, který žádá o nový byt, má okamžitou možnost si vyzvednout dotazníky pro vyplnění. Může si zajít na právní oddělení, pokladnu pro složení jistoty a jeho žádost je ihned zaevidována”.
Naopak firmy, které se ucházejí o veřejnou zakázku, už nemusí procházet přes recepci, ale jdou do určené kanceláře jiným vchodem. Stěhování téměř všech kanceláří bylo pro zaměstnance náročné, ale nelitují toho. Stejně tak jako klienti.
Lenka Mikšanová, recepční: “Jsou nasměrováni hned tady od recepce a nemusí bloudit po firmě”.
anketa, klienti:
“Mě se to moc líbí. Je to tady nové”.
“Všechno v pořádku, jsem spokojený”.
Hned u v chodu se také nově nachází dotykový panel, ze kterého lidé zjistí veškeré potřebné informace o volných bytech, či veřejných zakázkách. Stavební úpravy stály Městskou realitní agenturu zhruba 120 tisíc korun.