Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

Společnost E.ON otevřela v Ostravě modernizovanou pobočku. Zákazníci ji najdou v Nové Karolině

Vyřídit snadno vše, co se týká energií, ze svého mobilu nebo tabletu online je v posledních letech pro zákazníky E.ON čím dál větší samozřejmost. Online nástroje v současnosti využívá více než 65 % klientů společnosti. I přes jasný trend používání digitální obsluhy existují momenty, kdy klienti preferují osobní kontakt, což dokazují i data obsluhy na zákaznické lince a v poradenských centrech. Jen vloni využili klienti E.ONu osobní kontakt u téměř 580 000 požadavků.

Společnost má dvě velká poradenská centra v Českých Budějovicích a v Brně a dalších 26 poboček po celém Česku. Vloni začal E.ON s jejich vylepšováním. Nyní otevřel zcela modernizovanou pobočku i v Ostravě, kterou zákazníci nově najdou v nákupním centru Nová Karolina.

Podle Rudolfa Uzlíka, vedoucího akvizičních procesů společnosti E.ON Energie, existují i v dnešní době, která přináší díky online nástrojům spoustu možností, okamžiky, kdy je osobní kontakt se zákazníkem neocenitelný. „Klienti dlouhodobě oceňují širokou síť míst, kde nás mohou kontaktovat a také prozákaznický přístup, který zde nacházejí. Vždy je však co zlepšovat, a proto jsme se vloni rozhodli postupně výrazně modernizovat naše pobočky po stránce estetiky a funkčnosti. Nyní jsme vylepšili i naši pobočku v Ostravě, kterou jsme přesunuli na dostupnější místo v obchodním centru Nová Karolina Park. Zákazníkům zde nabídneme ještě větší komfort a lepší servis. Navíc jsme zvolili lokalitu, která je certifikována jako udržitelná budova, což zapadá do firemní kultury naší společnosti,“ přibližuje Rudolf Uzlík, vedoucí akvizičních procesů společnosti E.ON Energie.

Klienti najdou vše pod jednou střechou

Nová pobočka je prostornější, dopravně lépe dostupná a pod jednou střechou nabídne zákazníkům vše, co E.ON nabízí. Lidé zde mohou vyřešit své požadavky týkající se jejich dodávek elektrické energie a plynu. Rádi zde přivítáme i nové zákazníky, kterým pomůžeme převést jejich odběrná místa k E.ONu. Na pobočce jsou k dispozici i odborníci, jež klientům poradí i s energetickými řešeními pro jejich domácnost jako jsou fotovoltaické systémy, tepelná čerpadla nebo dobíjecí wallboxy pro elektromobily. Jejich modely pak zákazníci uvidí naživo přímo i na ostravské pobočce.

Pobočka E.ONu v nákupním centru Nová Karolina, stejně jako už dříve modernizované pobočky ve Zlíně nebo Frýdku-Místku, má nový interiér, je vybavena novými technologiemi a interaktivními prvky. „Ty nejenže zpříjemní klientům čekání na vyřízení jejich požadavku, ale také jim představí, a případně je i jednoduše naučí pracovat s digitálními nástroji, které jim nabízíme. Na pobočce si je pak zákazníci mohou vyzkoušet i s podporou obchodních zástupců, například na jednoduše ovládaných tabletech,“ dodává Rudolf Uzlík.

Pobočka nabízí i prostor pro setkávání nebo přednášky

V Nové Karolině, stejně jako na jiných pobočkách E.ONu, je kladen ještě větší důraz na soukromí klientů při vyřizování jejich požadavků. A když zákazníci dorazí i s dětmi, bude postaráno i o ně. K dispozici jim je herní zóna s interaktivními prvky, které je zasvětí do tajů energetiky. Ostravská pobočka má také nově unifikovaný vzhled jako ostatní po celé republice. „Zákazník, který se třeba ze Znojma přestěhuje do Ostravy, se bude cítit vždy stejně komfortně jako na místě, které už zná,“ říká Rudolf Uzlík. Zároveň dodává, že místa mohou sloužit i pro setkávání. „Důkazem toho je i ostravská pobočka. Její prostor lze uzpůsobit na různé akce pro zákazníky, ať už to jsou workshopy nebo přednášky,“ uzavírá Rudolf Uzlík.



V Ostravě-Porubě pracují na novém strategickém plánu. Platit bude do roku 2030

V Ostravě-Porubě teď pracují na novém strategickém plánu. Platit bude do roku 2030 s přesahem do roku 2040. Zapojit se do něj může i široká veřejnost a jeho cíle by měl obvod plnit nehledě na tom, kdo bude v jeho vedení.

Bývalý slavný fotbalista Tomáš Ujfaluši pomohl klubu 1. FC Poruba s náborem dětí

Fotbalový klub 1. FC Poruba hledá nové kluky a holky. Uspořádal proto nábory nových fotbalových hvězdiček. Přijít mohl každý, kdo má chuť sportovat.

Havířov bojuje s potkany, ti si ve velkém pochutnávali i v hypermarketu

Potkani představují pro města noční můru. Neustále s nimi bojují i v Havířově, kde musí opět přistoupit k plošné deratizaci. Hlodavci velké škody napáchali i v jednom hypermarketu.

Senior v nazouvácích se ztratil na procházce, policie ho našla několik kilometrů od domova

Včera 10:01 | Studénka | Lukáš Zavadil

Úterní pátrání po téměř 80letém seniorovi na Novojičínsku mělo šťastný konec. Muž, který se vydal na procházku bez mobilního telefonu a v nazouvácích, byl nalezen několik kilometrů od domova díky rychlému zásahu policie a spolupráci s veřejností. Senior byl převezen do nemocnice, kde se potvrdilo, že je v dobrém zdravotním stavu.

Začala podzimní výzva 10 000 kroků, zapojit se může úplně každý

Od října začala další pravidelná výzva 10 tisíc kroků. Kdo se do ní zapojí, zlepší si kondici a přispěje k lepšímu zdraví a životnímu stylu. Ti nejlepší budou navíc odměněni. Zapojit se mohou jednotlivci i týmy všech věkových kategorií. A soutěží se také v rámci jednotlivých měst.

Beskydský endoskopický workshop se věnoval miniinvazivním zákrokům

Nemocnice ve Frýdku-Místku pořádala další Beskydský endoskopický workshop. Lékaři a sestry, převážně z kraje, ale i Česka a Slovenska, si vyměňovali zkušenosti v oblasti gastroenterologie. Letos se řešily miniinvazivní zákroky u onemocnění, kde bylo dříve potřeba operace.

Technické služby fungují pod odborem údržby majetku, na zimu jsou připraveny

Studénka připravuje založení vlastních technických služeb. Zatím fungují jako oddělení v rámci odboru údržby majetku. Rozhodli o tom zastupitelé na poslední schůzi. Město pokračuje i v nákupu nové techniky.

Povodně zničily v Havířově cyklostezku u řeky Lučiny

Povodně zcela zničily v Havířově cyklostezku u řeky Lučiny. Magistrát musí nyní najít řešení, jaký zvolit povrch při následné rekonstrukci. Opravy začnou zřejmě až v příštím roce.

Starostka Ostravy-Poruby poděkovala všem lidem, kteří pomáhali s následky povodně

Zářijová ničivá povodeň opět ukázala, že lidé mají velká srdce. Vytopeným Porubanům pomáhaly stovky lidí, hasiči, řada firem i zaměstnanci radnice. Patří jim za to velký dík.

Je to tu! Síť stezek pro bikery v karvinském Černém lese je konečně legální

Datum 28. září se zapíše do historie oddílu karvinských bikerů jako jeden z nejvýznamnějších dnů. Oficiálně se jim podařilo zprovoznit síť stezek plnou trailů , kterou právě v tento den slavnostně otevřeli.

Beskydský endoskopický workshop se věnoval miniinvazivním zákrokům

Nemocnice ve Frýdku-Místku pořádala další Beskydský endoskopický workshop. Lékaři a sestry, převážně z kraje, ale i Česka a Slovenska, si vyměňovali zkušenosti v oblasti gastroenterologie. Letos se řešily miniinvazivní zákroky u onemocnění, kde bylo dříve potřeba operace.

Největší akcí roku v Rýmařově byly Dřevařské, lesnické a myslivecké dny

2. října 2024 17:45 | Celý MS kraj | Karel Soukop

Vždy každé dva roky se v Rýmařově koná největší akce ve městě, jakou jsou Dřevařské, lesnické a myslivecké dny. Park ve Flemmichově zahradě vždy zaplní tisíce návštěvníků, aby si užili umění dřevařů, lesnickou techniku, myslivecké expozice i kulturní programy. Nejinak tomu bylo i letos.

Senioři po povodních neuspěli s žádostí o mimořádnou pomoc

Úřad práce v souvislosti s povodněmi, které mnoha lidem zničily domovy a majetek, nabídl mimořádnou okamžitou pomoc. Bohužel, podle našich zjištění, odcházejí někteří lidé s nepořízenou. Zklamání z jednání jedné z referentek úřadu práce zažili i senioři z Českého Těšína.

Jaké formy pomoci nyní potřebují lidé postižení povodněmi

Dobrovolnická, materiální, finanční a psychosociální - to jsou druhy pomocí, které jsou nyní potřebné v oblastech zasažených povodněmi. Jejich rozdělení obstarávají nevládní organizace, ale mohou se zapojit i lidé, zejména prostřednictvím sbírek.