Online komunikaci nemocnic hodnotili experti na tuto oblast z AMI Digital a odborníci z HealthCare Institute. A to nejen obsah webových stránek jednotlivých institucí, ale také to, jak jsou uživatelsky přívětivé, bezpečné či jak myslí na hendikepované návštěvníky. Jedním z kritérií byla i rychlost načítání, kvalita mobilního zobrazení a reprezentace jednotlivých nemocnic na sociálních sítích. „Webové stránky Fakultní nemocnice Ostrava byly zpracovány velice moderně a atraktivně se zachováním uživatelské přívětivosti. Silnou stránkou je obecně přehlednost a snadné a intuitivní ovládání. Na skvělé úrovni bylo také responzivní zpracování a ovládání na stolních i mobilních zařízeních. Výborná byla v době měření také odezva a rychlost stránek na všech zařízeních. Po obsahové stránce nebylo co vytknout, web byl pravidelně aktualizován, aktivita na sociálních sítích byla také na vysoké úrovni,“ uvádí se v tiskové zprávě společnosti HCI k výsledkům průzkumu.
Pro hodnocení spokojenosti hospitalizovaných pacientů využili průzkumníci odevzdané vyplněné dotazníky samotných pacientů. Ti se v něm vyjádřili k třicítce otázek, zaměřených na kvalitu poskytované zdravotní péče, chování ošetřujícího personálu, nemocniční stravu nebo čistotu na oddělení.
„Výsledek jak pacientského průzkumu, tak i hodnocení odborníků v případě online komunikace mě velmi těší. Odráží to každodenní svědomitou práci mých kolegyň a kolegů i moderní přístup ke komunikaci. Vážím si toho,“ uvedl při přebírání ceny ředitel FN Ostrava MUDr. Jiří Havrlant, MHA.