„Dosud jsme nabízeli pojištění ve dvou variantách, které se od sebe lišily výší pojistných částek. Nyní si zákazníci mohou vybrat ze třech různých variant, které se odlišují rozsahem pojistného krytí. Základem je vždy pojištění domácnosti, pojištění odpovědnosti a asistenční služby. Nově si k nim lze připojistit ještě prodlouženou záruku domácích spotřebičů a pojištění internetových rizik,“ vysvětluje Martina Mrkvičková, produktová manažerka innogy.
Bezpečněji i v prostředí internetu
Nové nadstavbové pojištění prodloužené záruky kryje opravy velkých spotřebičů až do 10 let stáří částkou do výše 12 000 korun. Úplnou novinkou, která reaguje na aktuální dění, je pojištění internetových rizik. Toto pojistné krytí zákazníky ochrání třeba při zneužití platební karty, před útoky hackerů nebo při phishingu. „Pojištění navíc kryje i nákupy na internetu, a to jak nového, tak i použitého zboží, které si zákazník nakupuje přes různé bazarové portály,“ připomíná Martina Mrkvičková.
Pojištění domácnosti od innogy má další vylepšení. Především došlo ke zrušení spoluúčasti u všech složek pojištění a také k navýšení pojistné částky. Kromě toho se rozšířilo pojistné krytí u odpovědnosti z běžného občanského života téměř na celý svět s výjimkou zemí, kde dochází k ozbrojeným konfliktům.
Zájemci o pojištění mohou zavolat na zákaznickou linku 800 821 821 nebo se zastavit v jakémkoli zákaznickém centru. Ke sjednání pojištění nejsou potřeba žádné speciální dokumenty a lidé se vyhnou složitému papírování, dopojištění a vyplňování dotazníků. Společnost innogy nabízí pojištění domácnosti už od roku 2016 a aktuálně registruje více než 35 000 pojištěných zákazníků. Pojistitelem je pojišťovna BNP Paribas Cardif.