Zatímco koncem loňského roku zde pracovalo zhruba 1 500 lidí, těsně před koncem letošního roku stoupl jejich počet na téměř 1 700.A zvýšil se i počet pracovníků externích firem, které s obchodním centrem spolupracují v oblasti služeb.
„Za zvýšením počtu zaměstnanců stojí především rozvoj našeho obchodního centra, letos se nám podařilo přivést do areálu hned několik zajímavých nájemců,“ uvedla Kateřina Ježková, ředitelka ostravského Avionu. „Po celý rok postupně otevíráme nové prodejny, nedávno u nás zahájil prodej například Hervis, který se připojil k nabídce sportovních potřeb, jež už dříve byla nejširší v regionu. A dnes u nás na ploše téměř osm set metrů čtverečních otevírá svou první prodejnu na Moravě Pull&Bear, v průběhu listopadu se pak návštěvníci mohou těšit i na značku Berhska. K prodejně ZARA, kterou jsme otevřeli loni na podzim, nám tak přibyly i další dvě vyhledávané značky španělského módního řetězce Inditex, jež v regionu dosud nebyly. Jen tito dva posledně jmenovaní nájemci zaměstnají téměř 40 lidí.“
Svou nabídkou nájemců se Avion zcela odlišuje od stávající konkurence v regionu. „Zaměřili jsme se na kvalitní žádané značky a díky loňské modernizaci centra máme skvělé podmínky, které nám umožňují upoutat pozornost nájemců, kteří v regionu zcela chybí,“ dodává ředitelka.
Značka Pull & Bear byla vytvořena v roce 1991 s jediným cílem – vyhovět potřebám mladých lidí. V součastnosti má Pull & Bear více než 870 prodejen na nejrušnějších nákupních ulicích a v nejvýznamnějších nákupních centrech v 64 zemích. Bershka byla založena v roce 1998 jako inovativní módní maloobchodní koncept, který se zaměřuje na městský styl hip a vyznačuje se kombinací street módy, hudby a umění. Existuje 973 Bershka prodejen v 67 zemích.