Třídní učitelka se může zaměřit přesně na to, co bylo důvodem odkladu žáka.
Učitelé spolupracují s psychology, logopedy a dalšími odborníky. K rozvoji a výuce používají i moderní výukové pomůcky.
Kateřina Jachymčáková, učitelka přípravné třídy: "Ve třídě máme blu boty, které rozvíjejí digitální kompetenci, kde se uří základnímu programování, ve druhé třídě máme interaktivní tabuli, se kterou děti už umí pracovat. Snažíme se, aby se děti hrou učily, využíváme i pobyty venku, kde poznáváme okolní svět.”
Vendula Kondziolková, učitelka přípravné třídy: "Ve třídách máme širokou nabídku didaktických pomůcek, při kterých se děti učí matematických pojmů, názvosloví správné, barvy číslovky a vše, co děti potřebují pro úspěšný vstup do 1. třídy.”
Děti se učí v blocích, jejich vědomosti se neznámkují a nemají domácí úkoly. Učitelky třeba na pobyt venku využívají i tandemovou výuku.