Anketa Zlatý středník je odborníky považována za nejprestižnější hodnocení firemních tiskovin a internetových stránek v České republice.
Profil skupiny AWT představuje na šestnácti stránkách A4 skupinu AWT i komplexní nabídku jejích služeb. Je určený především pro naše zákazníky a obchodní partnery, a to ve třech jazykových mutacích - české, anglické a německé. Díky výrazné oranžovo-černé barevné kombinaci je nepřehlédnutelný i v záplavě jiných marketingových materiálů.
„Jsme rádi, že vedle našich obchodních partnerů zaujal profil skupiny AWT i odbornou marketingovou veřejnost. Je to pro nás důkazem, že jsme se vydali správnou cestou," uvedl ředitel korporátní komunikace skupiny Petr Jonák.
Ve svém profilu skupina AWT poprvé použila charakteristické černé obrysy na oranžovém pozadí. Ty nyní používá i na všech svých webových stránkách (www.awt.eu, www.awt-cechofracht.cz a www.awt-rekultivace.cz) a nejnověji i v produktových listech, detailně popisujících jednotlivé nabízené služby.
Soutěž Zlatý středník každoročně oceňuje firemní periodické i neperiodické publikace určené k reprezentaci společnosti či prezentaci výrobků a služeb vůči zákazníkům, obchodním partnerům nebo zaměstnancům. Vyhlašovatelem soutěže je PR Klub a soutěž je podporována Asociací PR agentur, časopisy Marketing&Media a Trend Marketing, Českou marketingovou společností nebo Marketingovým klubem ČR.