Stejně jako v předešlých letech i letos měli občané Frýdku-Místku možnost vyjádřit míru spokojenosti s poskytovanými službami městské společnosti Technické služby. Ty zkraje srpna prováděly průzkum spokojenosti formou dotazníku.
„Občané mohou svými podněty přispět k případnému zlepšení našich služeb. Uvítali bychom, kdyby u každého důvodu nespokojenosti uvedli konkrétní problém a místo, abychom mohli danou záležitost řádně vyhodnotit a přijmout případná opatření na zlepšení. Výsledky z testování spokojenosti ve městě mají přímý vliv na další vývoj činnosti technických služeb ve městě a hrají důležitou roli při sestavování strategického plánu na další léta,“ uvedla mluvčí Magistrátu města Frýdku-Místku Jana Matějíková.
“Cílíme do oblasti veřejného osvětlení, nasvětlení přechodů, světelného signalizačního zařízení, údržby zeleně, údržby místních a účelových komunikací, kvality a množství parkovacích míst, dotazujeme se i na kvalitu naší pohřební služby nebo městského mobiliáře,” uvedl předseda představenstva TS F-M Jaromír Kohut.
Dohromady bylo 460 dotázaných, rovnoměrně rozdělených na muže a ženy v různých věkových kategoriích. Vybraní kolemjdoucí odpovídali na celkem 13 otázek.
“oslovíme lidi, zda mají čas. Pokud ano, zeptáme se, jestli jsou z Frýdku, Místku nebo okolí. Odpovídá se na škále zcela spokojen, spokojen, nespokojen, zcela nespokojen a nedovedu posoudit,” řekla brigádnice Michaela Kolářová.
Také nás zajímalo, jak jsou lidé spokojeni s úrovní technických služeb, a tak jsme se jich zeptali.
Anketa, občané Frýdku-Místku:
“Celkem to jde.”
“Myslím si, že jsou místa, která se dají v té údržbě hodně zlepšit.”
Výsledky průzkumu budou známy do konce prázdnin. Zveřejněny pak budou na webu Technických služeb i města.