Tuny betonu se vylily do dvou nových autobusových zálivů. Původně součástí opravy horní části ulice T. G. Masaryka nebyly. Měla se jen odfrézovat stará cesta a udělat nová, jenže předchozí betonové zálivy při rekonstrukci popraskaly a oprava se tak výrazně zkomplikovala a hlavně prodloužila.
Anketa: 1) "Problémy jsou všude, tak je třeba se přizpůsobit." 2.) "Autobusy, že nejezdí sem na tu stranu, tak člověk musí chodit pěšky." 3.) "Akorát, že ta objížďka je prostě taková jaká je no, musíme to vydržet."
Karel Deutscher, náměstek primátora Frýdku-Místku: "My jsme si lámali hlavu, čím se to vlastně stalo a po odbourání se ukázalo, že ty zálivy byly velmi špatně vyarmovány. Takže v těch devadesátých letech kdy byly autobusové zálivy vystaveny, tak ta práce z dnešního pohledu byla odvedena nekvalitně. To už se v tuto chvíli neděje, ty autobusové zálivy jsou kvalitně vyarmovány, je tam dostatek železa."
Jak se dá ale u takových případů předpokládat, i během oprav zálivů se museli pracovníci technických služeb popasovat s několika dalšími překážkami, které objevili po odbourání starého betonu.
Jaromír Kohut, ředitel TS F-M: "Na tom prvním zálivu směrem ke Kostikově náměstí jsme museli po dohodě s jedním ze správců městských sítí vykopat 5 montážních jam, kde oni si na své náklady opravili ventily svých přípojek."
To naštěstí nezkomplikovalo časový plán, protože současně probíhaly i práce na druhém ze zálivů.
Jaromír Kohut, ředitel TS F-M: "Tam zase po odkrytí té betonové základny jsme zjistili, že u dvou šachet, kde byly další inženýrské sítě jsou ta víka v úplně havarijním stavu. Takže tam musely být provedeny práce navíc. Betonáž kolem toho, aby byl realizován podstavec pro položení nových vík. Vůbec největší časové zpoždění nám nastalo při samotné betonáži, kdy po armování jsme to měli naplánováno na pátek devatenáctého. Samozřejmě celý víkend naprosto deštivé počasí, to nám nedovolilo zahájit práce ani v pondělí dvaadvacátého."
Betonovat se začalo až v úterý, ale pokud vše dobře půjde, o víkendu už by měla být ulice opět průjezdná.
Jaromír Kohut, ředitel TS F-M: "Bude to na knap, ale věřím, že v sobotu ráno, pokud počasí bude přát, tak bychom mohli T. G. Masaryka otevřít v tom původním rozsahu. To znamená bude pouze průjezdná, betonové zálivy budou ohraničeny, budou tvrdnout a předpokládáme, že zhruba kolem poloviny toho měsíce července by měly být otevřeny i tyto."
Karel Deutscher, náměstek primátora Frýdku-Místku: "Ten datum je v tuto chvíli někdy kolem 17. až 20. července."
Autobusové zastávky Frýdek a T. G. Masaryka budou do té doby mimo provoz. Kompletní rekonstrukce byla vyčíslena na více než 3,3 miliony korun. Důvod proč se magistrát rozhodl ulici opravit je ten, že přes ni povede dlouhodobá objízdná trasa kvůli opravám nájezdů a sjezdů na estakádu, které začnou v červenci.