Velké diskuze vyvolalo v minulých týdnech bourání nově vystavěné dálnice. Řidiči projíždějící kolem obchvatu Frýdku-Místku viděli stavbaře, jak rozbíjejí zhruba 200 metrů položeného betonu. Jak se ukázalo, důvodem bylo, že šlo o zkušební pokládku, která vzešla z jiné technologie výroby a materiálu.
Toto jsou zbytky betonu, které musel zhotovitel na vlastní náklady odstranit, protože podle Ředitelství silnic a dálnic nevykazuje ideální parametry.
Všechny stavby se v současnosti potýkají s problémem, kterým je nedostatek stavebního materiálu. Stavbaři proto chtěli další úsek dálnice zkusit jinou metodou, ale ta neprošla. Nyní se tak bude opět stavět z materiálů, které se používají běžně i na dalších a dosavadních stavbách silnic a dálnic. Samotná stavba obchvatu ale zatím se zpožděním nepočítá. Podle stavbařů běží zatím vše podle plánu, situace se ale může postupem času kvůli nedostatku materiálu změnit.
První etapa obchvatu má být hotová po novém roce. Druhá pak příští rok v červenci.