Sedm kadeřnic ze Studénky si na internetu vybralo několikadenní wellness pobyt v hotelu ve Střední Bečvě. Peníze zaplatili firmě Lázeńské pobyty, která je nabízí na svých internetových stránkách. Nikam ale pravděpodobně nepojedou. Platba do rezervovaného hotelu vůbec nepřišla.
Paní Lenka, poškozená: "Čtyři dny před nástupem mě kontaktovala provozní hotelu, že na jejich účet nebyla připsáná žádná platba a jestliže tam nebude, pak nás neubytujou a nemáme ani jezdit."
Ženy se snažily situaci co nejrychleji vyřešit, aby mohly na pobyt odjet. Proto několikrát kontaktovaly společnost, které peníze zaplatily.
Paní Lenka, poškozená: "Neodpoví ani na mail, přestože mám potvrzeno, že si ho přečetli a neozývají se ani na jednom ze tří telefonních čísel."
O peníze tak kadeřnice pravděpodobně přišly. Že firma Lázeňské pobyty dosud nezaplatila, potvrzuje také ředitel hotelu.
Lukáš Hapal, ředitel hotelu Sport Art Centrum: "Do úterý to měli zaplatit, my jsme je kontaktovali, ale bezvýsledně. Ještě večer jsem kontroloval účet, abychom nikoho nepoškodili. Jsme rozhodnuti s nimi ukončit spolupráci."
Podvedené ženy také celou věc řešily s právníkem. Ten však našel v případu háček.
Paní Renáta, poškozená: "My tedy nemáme na smlouvě vyloženě razítko hotelu."
Zda tedy hotel platbu uzná nebo ne, záleží jen na vedení. Firmu Lázeňské pobyty se nám nepodařilo kontaktovat. O jejích praktikách se ale mohou lidé informovat na stránkách www.podvodníci.net, kde se hromadí stížnosti klientů, kteří mají podobné zkušenosti.