Václav Palička, vedoucí odboru ekonomického rozvoje: „Snažili jsme se oslovit všechny společnosti, které předvádějí na trhu kvalitní práci. Oslovili jsme tři firmy. Společnost Polar zvítězila s nejnižší nabídkovou cenou."
Televize Polar vytvořila na základě vítězství ve výběrovém řízení sérii filmů. 8 minutový film v češtině a angličtině, tříminutový klip bez komentáře a čtyři tématické spoty. Ostrava v zimě, Ostrava mladým, Ostrava dětem a Ostrava seniorům.
Jaroslav Korytář, jednatel TV Polar: "Zdá se nám u nás ve studiu, že je příliš mnoho šedi šířeno o Ostravě a my jsme přesvědčeni, že Ostrava je město pěkné a že se v něm dá najít celá řada velice atraktivních a zajímavých věcí, které jsme se snažili kamerou, které jsme mimořádně věnovali pozornost, aby ukázala to opravdu dynamické, krásné, co se v Ostravě dá najít. A myslím, že se to opravdu najít dá, že to nejsou žádné animace."
Všechny filmy jsou určeny k nekomerčnímu využití pro účely propagace města a mohou si je webových stránkách města www.ostrava.cz stáhnout třeba i podnikatelé a nebo si na své stránky umístit odkaz.
Petr Kajnar(ČSSD), primátor Ostravy: „Město je jako podnik. Má své vstupy i výstupy. Ty výstupy jsou pořád se zlepšující podmínky pro občany. Abyste toho dosáhli, potřebujete do města přitáhnout peníze, investory a podobně. potřebujete to město hezky propagovat. Město musí působit dobře aby sem lidi a peníze šli. Je to ale jen jeden kamínek marketingové strategie."
Ostrava bude filmy využívat především na domácích i zahraničních veletrzích, festivalech i přehlídkách, webových stránkách, na You Tube i při jednání zástupců města u nás i v zahraničí.