Úředníci na radnici musí být připraveni odpovědět, pomoci a poradit lidem i v těch nejneobvyklejších záležitostech. Někdy lidi trápí i případy opravdu kuriózní.
Anketa, obyvatelé Bruntálu: 1. "No tak, že ti psi mně dělají pod okna a nikdo to neuklízí a když řeknu paní, aby si to po sobě uklidila, tak mi řekne, abych jí dala pokoj. Tak jsem se byla ptát, kdo to bude uklízet, nebo co s tím mám dělat. Tak mě poslali na městskou policii." 2. "Právě se zeptat na profi řidičák, jestli už to přišlo z Prahy. Žádost jsem podal 15."
Ministr vnitra, Martin Pecina udělil Městskému úřadu v Bruntále titul „Organizace dobré veřejné služby" za úspěšnou aplikaci metody řízení kvality na bruntálské radnici a za dosažené výsledky.
Anketa, obyvatelé Bruntálu: 1. "Já moc nechodím na ty úřady, ale asi se to trochu zlepšilo, myslím si." 2. "Práce se zlepšila, já si myslím, že lidi jsou lidma a že si začali uvědomovat, že jsou tu pro nás, pro lidi. Tak si myslím, že ta práce je lepší."
Jiří Ondrášek, tiskový mluvčí MěÚ Bruntál: "Toto ocenění je důkazem, že zavedení metody CAF na Městském úřadě v Bruntále bylo dobrým krokem, a že se kvalita činnosti úřadu zvyšuje. Samozřejmě ze všeho nejraději jsme, když se toto zlepšení projevuje tak, že je kladně hodnotí sami občané, pro které naši práci děláme."
I přes opakované ocenění nechce radnice usnout na vavřínech. I nadále hodlá svou práci zlepšovat a přibližovat lidem, svým klientům.