Libor Tannhäuser, ředitel SMO Orlová: "Před zimní sezonou probíhá pravidelná příprava revize vozidel, přenastavujeme letní nástavby na zimní. Pravidelně držíme dispečink 24 hodin 7 dní v týdnu od 1. listopadu do 31. března."
Ve vozovém parku SMO je k dispozici několik velkých strojů na silnice i menších strojů určených k údržbě chodníků. Zásoby zahrnují posypovou sůl i inertní materiál, který je uskladněn na strategických místech.
Libor Tannhäuser, ředitel SMO Orlová: "V této chvíli máme na skladě zhruba 250 tun inertního materiálu a 80 tun soli."
Zimní údržba je rozdělena do několika zón podle priority. Cílem je zajistit plynulou dopravu a bezpečný pohyb po městě i v nepříznivých podmínkách.
Libor Tannhäuser, ředitel SMO Orlová: "Ulice Masarykova třída, Na Olmovci, 17.listopadu, ulice Slezská, ulice Ostravská, Nádražní, Petra Cingra a Těšínská má ve správě Správa a údržba silnic Moravskoslezského kraje."
SMO letos pořídily novinku.
Libor Tannhäuser, ředitel SMO Orlová: "Jedná se o kloubový nosič nástaveb, který používáme v zimě pro zimní údržbu, zejména na páté etapě na chodnících ulice Zátiší, Ostravská."
Město je připraveno čelit zimním výzvám. Díky promyšlené organizaci a technickému zázemí by měla letošní sezóna proběhnout hladce.