Ve čtvrtek 23. září v devět hodin ráno jela jednadvacetiletá řidička s kabrioletem po čtyřproudové silnici číslo 48 od Starého Jičína směrem k Příboru. Na začátku estakády ale najela levou částí auta na betonová svodidla a vůz převrátila na střechu. Přitom ještě narazila do svodidel při pravé straně silnice. Nehoda číslo dvě, sobota 2. října krátce po půlnoci. Tentokrát byl hlavním aktérem 64letý řidič, který najel na stejný díl svodidel. Následná scéna připomínala známý televizní seriál, vůz letěl vzduchem 30 metrů, poté se ještě převracel po silnici a zastavil až zhruba 200 metrů od začátku mostu. Řidič přitom vypadl na vozovku a s těžkým zraněním jej letecky přepravili do nemocnice.
Jaromír Stecula, vedoucí DI OŘ PČR Nový Jičín: "Oba řidiči během jednoho týdne nerespektovali dopravní značení, nepřizpůsobili rychlost a najeli na středová betonová svodidla, kdy došlo k vymrštění vozidla do vzduchu a jeho následnému převrácení."
Policisté přitom ještě před mostem nechali instalovat dopravní značku upozorňující na změnu směru jízdy. Pruhy se zde totiž mírně odklánějí směrem doprava. Dvě nebezpečné nehody hned za sebou ale ukázaly, že zřejmě bude nutná jiná úprava. Dopravní policisté navrhují dvě změny. První je relativně jednoduchá: vybavit začátek betonových svodidel retroreflexními pruhy tak, aby v noci byla bariéra zdaleka vidět. Druhá změna je komplikovanější.
Jaromír Stecula, vedoucí DI OŘ PČR Nový Jičín: "Policie navrhuje instalovat tlumič nárazu. To je dopravní zařízení, které se skládá z plastových desek umístěných za sebou a které tlumí náraz vozidla na pevnou překážku. Od instalace zařízení si slibujeme snížení závažnosti zranění a poškození vozidel."
Ředitelství silnic a dálnic ale tvrdí, že na montáž tlumiče nárazu není v daném místě dostatek prostoru.
Martina Vápeníková, mluvčí ŘSD: "V minulém týdnu jsme se na dopravní komisi s dopravní policií dohodli, že do vozovky před dělící stěnou se zafrézují takzvané kočičí oči, což je světelná signalizace pro řidiče upozorňující na toto místo. Před náběh té stěny budou stále ta červená zetka, tedy posunující se svodidla. Nicméně prostor aby zde byly nějaké tlumiče nárazu, zde z toho dopravně-inženýrského pohledu bohužel není."
Situaci na mostě vyřeší až rekonstrukce silnice na rychlostní typ, který vyžaduje oddělení obou jízdních pruhů po celé délce vozovky. Kvůli úsporným opatřením je ale datum zahájení stavby zatím nejasné.