Vedení města zavádí inzerci ve zpravodaji, kvůli jeho vysoké pořizovací ceně. Tu by částečně měla dorovnat právě reklama a nově vysoutěžený dodavatel. Inzerce bude sloužit především pro místní podnikatele a neměla by se tady objevit reklama na tabákové výrobky, alkohol a také erotické služby a zboží. Reklama politických stran se bude objevovat v předvolebním období, a to tak, aby každá z nich měla ve zpravodaji stejný prostor.
Ivan Týle (ODS), zastupitel: "Vždycky jsme odmítli formu reklam a hledat formu snižování nákladů touto cestou si myslím, že je chybný krok, protože vydat do každé schránky zpravodaj, bude zisk nebo úspora nula nula nic, pokud to nebude dražší."
Břetislav Gelnar (ČSSD), starosta: "Myslím si, že to stojí za to, ten pokus, rozšířit zpravodaj do všech domácností a prezentovat podniky."
Důvodem distribuce do všech domácností zdarma je podle vedení města rozšíření informovanosti obyvatel města, včetně okrajových částí, kde je mnohdy problém s distribučním místem.
Gabriela Žitníková (KDU-ČSL), zastupitelka: "Časopis je jakýmsi selekčním prostředkem, aby se neplýtvalo financemi obyvatel a aby se tento časopis nepovaloval po zemi a mimo schránky, protože jak vím, co má člověk zadarmo, toho si neváží."
Jiří Vávra (KSČM), člen rady města: "Já si zase myslím, že i když u některých občanů skončí v koši, dobrá tři čtvrtina lidí si ho přečte."
Pavel Wessely, člen redakční rady zpravodaje: "Dával jsem připomínku, aby souběžně zpravodaj vyšel na webu města a to by stačilo, protože ti, kteří mají připojení si jej přečtou kdykoliv a ostatní si jej koupí."
S úvahou dodávky zpravodaje do každé domácnosti zdarma se zvýší náklad z 1 250 kusů na deset tisíc, tím se zvednou jeho roční náklady o 250 tisíc korun. To znamená, že roční náklady na měsíčník města se vyšplhají na 670 000 Kč. Počítá se ale se zavedením reklam, které celkové náklady poníží.
Břetislav Gelnar (ČSSD), starosta: "Jednak si myslíme, že něco získáme na reklamě a něco budeme dotovat jako město z úspor, například z elektronických aukcí, tam už máme nějaký milion uspořený, takže si myslím, že to zkusit můžeme, že si na to finančně vyděláme."
Vydávání zpravodaje do každé domácnosti a s inzercí po dobu dvou let odsouhlasilo ze sedmnácti přítomných zastupitelů 15.