"V podstatě se změnilo úplně vše, od podlahy, zůstaly jen výlohy. Změny jsou hlavně v uspořádání pobočky, kdy informátoři sedí na místech, která jsou pro naše klienty přístupnější," říká jednatel Ostravského informačního servisu Jan Šumbera.
Ostravský informační servis vsadil také na novou řadu suvenýrů i lokální produkty. Lidé si budou moct zakoupit i speciálně vytvořený čaj a kávu.
"Káva přiblíží Ostravu jako nejen černou krásku, ale i jako město, které je plné chutí a šťavnaté a příjemné. Kávu jsme ladili pro obyčejné lidi s obyčejnými chutěmi, v dobrém slova smyslu," vysvětluje Ivo Ptáčník z Laura Coffee.
"Čaj pro Ostravu obsahuje hlavně meduňku. Z dalších bylinek je tam hlavně máta a bezinky. Je tam i ovoce a koření," říká Silvie Stachová z Mamma Tea.
Moderní koncept informačního centra chce město přenést i do dalších poboček ve Svinově a v Přívozu. Ostravský informační servis má také od září nové webové stránky.