V uzamykatelných přihrádkách si je zájemci mohou nechat bezplatně nabít, bez ohledu na operátora či značku. Podobné dobíječky slouží lidem od dnešního dne v dalších 12 obchodních centrech po celé republice. „Z vlastní zkušenosti vím, jak umí vybitý mobil člověka pořádně potrápit. Rozhodli jsme se spojit s projektem dobíjecích stanic pro mobilní telefony, protože věříme, že dobíjení baterií během nakupování lidem ušetří čas i nervy,“ vysvětlil David Hajmán, generální ředitel ČEZ Prodej.
Každá dobíjecí stanice je vybavena šesti uzamykatelnými přihrádkami s adaptéry pro nabíjení nejpoužívanějších typů mobilních telefonů, tabletů, herních konzolí, fotoaparátů, MP3 přehrávačů nebo GPS navigací. Pro nabíjení nejsou potřeba peníze ani žádné kabely a sejfová vložka se speciálním klíčem navíc zajišťuje bezpečí přístrojů po dobu, co se jejich majitelé bezstarostně věnují nakupování nebo relaxaci v obchodním centru.
Kromě Frýdy mohou lidé místo pro bezpečné dobití telefonu najít také v obchodních centrech Futurum v Hradec Králové a Kolíně, v plzeňské Olympii, v OC Fórum v Ústí nad Labem, v Praze v DBK na Budějovické a hned na dvou místech v obchodním centru Nový Smíchov. V nejbližších dnech budou nainstalovány i poslední dva chystané ChargeBoxy v OC Grand Pardubice a v nákupním centru Central Kladno.
Přehledná mapa dobíjecích stanic ČEZ pro mobilní telefony je k dispozici na webových stránkách www.cez.cz
Dobíjecí stanice pro mobilní telefony v obchodních centrech jsou jedním z mnoha opatření, která ČEZ zavedl v rámci zvyšování zákaznické spokojenosti. Velká část těchto opatření se týká zlepšení rychlosti a dostupnosti služeb, příkladem je mobilní aplikace ČEZ ON-LINE nebo spuštění platební brány pro platbu služeb kartou na webu ČEZ. „Od začátku loňského roku jsme postupně zavedli zhruba tři desítky opatření, která vyplynula z přání zákazníků. Zkrátili jsme třeba hlasový automat na Zákaznické lince o polovinu a na všech Zákaznických centrech se teď lidé mohou zdarma připojit na rychlý internet přes wifi,“ uvedl Pavel Cyrani, ředitel divize obchod a strategie.
Z dalších novinek je pro zákazníky připravena také služba speciálního poradenství v oblasti energetické legislativy. Nově ČEZ zákazníkům nabídne pomoc také například při změně dodavatele, řešení dědictví nebo v případě insolvence.