Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>

Budoucnost online marketingu mají v rukou zákazníci a jejich nákupní zvyky

Celý MS kraj |

Více než polovina Čechů nakupuje online, přičemž čtvrtina z nich dokonce používá internet i k nákupu potravin. A právě díky této revoluci v nákupních zvycích se stal online marketing jedním z nejefektivnějších způsobů v oslovování nových zákazníků. Ty se však rok od roku mění a online marketéři i firmy by se na to měli řádně připravit.

SEO, PPC, sociální sítě nebo e-mailing?
Způsobů a kanálů, přes které získat nové zákazníky nebo si udržet ty stávající, je nespočet, od SEO služeb, PPC reklamy, marketingu na sociálních sítích, přes e-mail marketing až po videoreklamy, nehledě na to, že technologie se neustále vyvíjí. V záplavě trendů a novinek se pak ale častokrát zapomíná na samotné spotřebitele.

Firmy chtějí být jedničky na trhu, mnohdy ale zapomínají na to nejdůležitější - zákazníky.

Ti v rámci online marketingu čím dál více oceňují především jednoduchost, automatizaci, důvěryhodnost a personalizovaný obsah. Vzhledem k množství obsahu, který denně vstřebávají, se firmy musí maximálně snažit poskytnout jim pádný důvod, proč by se měli stát právě jejich zákazníky.

Hlasové a mobilní vyhledávání

Velkou budoucnost můžeme v rámci online marketingu přisuzovat hlasovému a mobilnímu vyhledávání, influencer marketingu a obecně marketingu na sociálních sítích. Predikuje se, že do dvou let bude 50 % lidí vyhledávat hlasem. Pokud tomu opravdu tak bude, firmy i online marketéři by měli počítat s tím, že tomu své weby budou muset přizpůsobit, jinak přijdou o návštěvnost i tržby.

Influencer marketing na vzestupu
Na dobré časy se blýská i v rámci influencer marketingu, který posílí hlavně menší firmy a tzv. micro-influencery. Ti mají mnohdy jen pár tisíc sledujících a zaměřují se na užší témata, tudíž svou fanouškovskou komunitu dokáží mnohem lépe a snáze oslovit. U svých sledujících navíc vzbuzují mnohem důvěryhodnější dojem než nejvlivnější účty propagující nejrůznější typy produktů. Značky si to dobře uvědomují, a proto začínají více zvažovat, koho si ke spolupráci vybírají a na jak dlouho dobu.

Nahlásit chybu


Frýdek-Místek už má své vánoční stromy. Letos se chystá rozsvícení na obou náměstích

Adventní přípravy ve Frýdku-Místku pomalu vrcholí. Na obě náměstí dorazily vánoční stromy, které čeká nazdobení a následně slavnostní rozsvícení. Jedno bude v komorním duchu a druhé doprovodí tradičně nabitý kulturní program. Obě akce navodí kulturní atmosféru v obou částech města.

Policie hledá zloděje vytrousené zbraně, případně svědky krádeže

Včera 16:04 | Celý MS kraj | Libor Běčák

Nezodpovědný majitel krátké střelné zbraně vytratil pravděpodobně při vystupování z auta nebo nastupování svou pistoli. Tu na parkovišti o chvíli později našel muž, který si ji přivlastnil.

Přípravy Olympiády dětí a mládeže běží, poháry a medaile jsou vyrobeny

Už za dva měsíce v našem kraji vypukne zimní Olympiáda dětí a mládeže. Přípravy jsou tak v plném proudu, my jsme se zajeli podívat na výrobu medailí.

Veletrh středních škol a zaměstnanosti nabídl škálu možností studia i praktických řemesel

24. listopadu 2024 12:19 | Celý MS kraj | Karel Soukop | Jesenický expres

Veletrh Artifex je pravidelnou příležitostí pro vycházející žáky základních škol, jak získat cenné informace. Na prezentacích středních škol i firem ze širokého regionu si mohou své budoucí povolání nebo studium na místě přímo osahat.

Téma kyberkriminality znělo v novojičínské knihovně, poslouchat přišli hlavně rodiče

Novojičínská knihovna pořádala přednášku s názvem Rodičem v digitální době. Konala se v rámci Týdne pro Digitální Česko. Praktické rady a informace na téma kyberkriminality předávali posluchačům odborníci Policie České republiky.

Zlodějská hyena ukradla plyšáka, který ve výloze sloužil jako kasička sbírky pro nevidomé

Včera 8:13 | Celý MS kraj | Libor Běčák

Plyšový pes stojící za výlohou jedné havířovské prodejny, do kterého lidé házeli peníze na pomoc nevidomým a slabozrakým, se stal obětí 29letého recidivisty, který výlohu rozbil, psa rozpáral a peníze ukradl.

Obchodní akademie i Střední škola ochrany osob a majetku pozvaly deváťáky na prohlídku

23. listopadu 2024 18:24 | Karviná | Monika Danková | Karvinský expres

Střední školy pořádají pro stále nerozhodnuté deváťáky dny otevřených dveří. Tuto příležitost měli i v Karviné, například při prohlídce budovy, ve které sídlí hned dvě různé střední školy.

Turistka se zranila na zledovatělé stezce pod Lysou horou u Ivančeny

Včera 8:57 | Celý MS kraj | Libor Běčák

Těžký úraz ruky si pravděpodobně při sestupu z Lysého hory přivodila turistka, která v neděli odpoledne uklouzla na zledovatělém povrchu beskydské horské stezky poblíž Ivančeny nad Malenovicemi.

Absolutní vítěz mezi úřady: Moravskoslezský kraj triumfuje v Národní ceně kvality ČR

24. listopadu 2024 13:26 | Celý MS kraj | Lukáš Zavadil

Krajský úřad Moravskoslezského kraje obdržel nejvyšší možné ocenění za kvalitu ve veřejné správě. V Národní ceně kvality České republiky získal v programu Excelence titul excelentní organizace ve veřejném sektoru a stal se absolutním vítězem soutěže.

Dvě aleje na Opavsku soutěží o titul Alej roku. Tu ve Vávrovicích částečně poškodila povodeň

23. listopadu 2024 14:54 | Opava | Yvona Fajtová | Opavský expres

Šedesát alejí a stromořadí z celé České republiky letos soutěží o titul nejoblíbenější Alej roku 2024. V Moravskoslezské kraji jde o 11 alejí, což je nejvíc ze všech krajů v zemi. Jsou mezi nimi i dvě aleje na Opavsku.

Policisté v kraji řeší případy internetových podvodů s pneumatikami, buďte obezřetní

24. listopadu 2024 13:38 | Celý MS kraj | Lukáš Zavadil

Moravskoslezská policie varuje před podvodnými e-shopy, které v posledních dnech způsobily škody v desítkách tisíc korun. Falešné internetové obchody slibují výhodné nabídky pneumatik, ale zboží po zaplacení nikdy nedorazí. Oběti zaznamenali policisté na Bruntálsku, Frýdecko-Místecku, Karvinsku, Opavsku i v Ostravě.

Moravskoslezský kraj přikryla sněhová peřina. Po víkendu ale sníh zase roztaje

Moravskoslezský kraj přes noc přikryla sněhová peřina. Ráno si tak možná někteří lidé zanadávali, že musí odhrabávat auto, ale děti byly jistě nadšené. Silničáři hlavní tahy zprůjezdnili ještě v průběhu noci. Podle meteorologů by měl po víkendu sníh zase roztát.

Muž obviněný z krádeží a sprejování v Karviné čelí až pěti rokům vězení

21. listopadu 2024 13:08 | Celý MS kraj | Libor Běčák

Třiatřicetiletý muž byl obviněn z pěti skutků majetkového charakteru a vandalismu, kterých se měl dopustit od března do září letošního roku v Karviné. Škoda způsobená krádežemi, poškozením majetku a vandalismem dosáhla téměř 300 tisíc korun. Muži hrozí až pět let vězení. Jeho jednatřicetiletý společník čelí obvinění z vloupání a hrozí mu až tři roky vězení.

Pádem ze střechy si muž v Ostravě přivodil těžká zranění

21. listopadu 2024 11:33 | Celý MS kraj | Libor Běčák

Z výšky odpovídající 4. patru spadl v úterý večer muž, který v Mariánských Horách pracoval na střeše. Záchranáři ho museli na místě uvést do umělého spánku, zafixovat a převézt na urgentní příjem fakultní nemocnice.

Budoucnost online marketingu mají v rukou zákazníci a jejich nákupní zvyky
Vydáno 18. února 2019 15:42, Celý MS kraj, Redakce
Více než polovina Čechů nakupuje online, přičemž čtvrtina z nich dokonce používá internet i k nákupu potravin. A právě díky této revoluci v nákupních zvycích se stal online marketing jedním z nejefektivnějších způsobů v oslovování nových zákazníků. Ty se však rok od roku mění a online marketéři i firmy by se na to měli řádně připravit.

SEO, PPC, sociální sítě nebo e-mailing?
Způsobů a kanálů, přes které získat nové zákazníky nebo si udržet ty stávající, je nespočet, od SEO služeb, PPC reklamy, marketingu na sociálních sítích, přes e-mail marketing až po videoreklamy, nehledě na to, že technologie se neustále vyvíjí. V záplavě trendů a novinek se pak ale častokrát zapomíná na samotné spotřebitele.

Firmy chtějí být jedničky na trhu, mnohdy ale zapomínají na to nejdůležitější - zákazníky.

Ti v rámci online marketingu čím dál více oceňují především jednoduchost, automatizaci, důvěryhodnost a personalizovaný obsah. Vzhledem k množství obsahu, který denně vstřebávají, se firmy musí maximálně snažit poskytnout jim pádný důvod, proč by se měli stát právě jejich zákazníky.

Hlasové a mobilní vyhledávání

Velkou budoucnost můžeme v rámci online marketingu přisuzovat hlasovému a mobilnímu vyhledávání, influencer marketingu a obecně marketingu na sociálních sítích. Predikuje se, že do dvou let bude 50 % lidí vyhledávat hlasem. Pokud tomu opravdu tak bude, firmy i online marketéři by měli počítat s tím, že tomu své weby budou muset přizpůsobit, jinak přijdou o návštěvnost i tržby.

Influencer marketing na vzestupu
Na dobré časy se blýská i v rámci influencer marketingu, který posílí hlavně menší firmy a tzv. micro-influencery. Ti mají mnohdy jen pár tisíc sledujících a zaměřují se na užší témata, tudíž svou fanouškovskou komunitu dokáží mnohem lépe a snáze oslovit. U svých sledujících navíc vzbuzují mnohem důvěryhodnější dojem než nejvlivnější účty propagující nejrůznější typy produktů. Značky si to dobře uvědomují, a proto začínají více zvažovat, koho si ke spolupráci vybírají a na jak dlouho dobu.

Zdroj: https://polar.cz/index.php/zpravy/moravskoslezsky-kraj/cely-ms-kraj/11000015368/budoucnost-online-marketingu-maji-v-rukou-zakaznici-a-jejich-nakupni-zvyky