Instalace a používání je intuitivní a jednoduché.
Jan Ležatka, obchodní ředitel: „Pokud přijdete do našeho areálu, tak těch možností je několik jak si koupit jízdenku., vydává to jak fyzická pokladna, tak naše automatické pokladny., kdy zcela jednoduše dáte „koupit skipas“, stejně jako v případě klasického skipasu,, teď to jakože trochu vybíjí baterku, teď to funguje. Dám do kapsy, procházím turniketem, lyžuji celý den, odcházím z areálu, ten lístek jenom vypnu, ať mi to dál nežere baterku. Na pokladně je možno koupit tuto jízdenku s tímto QR kódem, variantou druhou je náš web shop. Stačí mít telefon s aktivovanou jízdenkou volně strčený na levé straně v kapse, přijdu k turniketu, turniket načte telefon, otevře se, nemusím nic vytahovat, bluetooth je spuštěný, to spouští ta aplikace, právě v tom režimu, kdy zmáčknete „použít teď“, tak teď běží blouetooth.“
Systém, instalovaný ve spolupráci s rakouskou firmou, byl dokonale odzkoušen s různými mobily a je již v plném provozu.
Martin Benroider, zástupce realizátora: „Kopřivná je pro nás novým klientem, který se připojil v loňském roce. Je tady ideální infrastruktura pro to, aby se stala prvním ski resortem, pro používání této technologie.“
Jakub Unucka (ODS), náměstek hejtmana MS kraje: „Je to super bomba, protože většinou, když je něco prvního v našem kraji, tak je to negativní. A tady jsme pozitivní a možná navážeme na Ostravu s jejich kartovým systémem v placení MHD, protože tady to mobilové placení bude určitě rozšířené za rok, za dva, všude. Já už to nainstalované mám, už jsem dokonce i lyžoval.“
Systém umožní mnoho benefitů také v budoucnosti, například, když bude nutné přerušit lyžování.
Karel Ležatka, provozovatel areálu: „Kromě toho, že je jednoduchý a intuitivní ten nákup a pohyb po tom areálu, tak pro nás to bude znamenat možnost, těm našim zákazníkům nabídnout něco navíc. těm, kteří tady byli v nějakou dobu, my jsme schopni je vybrat z toho systému, že víme, která čísla karet tady byla v nějaký okamžik, tak těmto číslům karet, aniž bychom věděli, kdo je jejich majitel, jsme schopni jim, jako třeba formou nějaké odměny, kompenzace apod. Ale to je jenom jedna z možností. Například v případě, že budou zhoršené povětrnostní podmínky, tak jsme schopni jim do toho telefonu, aniž bychom věděli, o koho jde, plošně třeba nabít večerní lyžování následující den. Nebo jsme schopni pro ně udělat něco, že jim dovedeme půjčit něco na půjčovně, nebo jim dáme lyžařské brýle, nebo něco. V podstatě je to o té interakci, kterou se strašně poctivě snažím celých těch 17 let co tu jsem, s těmi našimi zákazníky budovat, aby to viděli, že se snažíme to dělat poctivě, že vlastně nic nešidíme.“
Anketa, lyžaři: „Využíváme, nově jsme to zkusili asi tři dny zpátky, sice jsme se toho obávali, ale kupodivu je to velice intuitivní, takže za nás dobrý.“
„Já už jsem nabitá, spokojená, dneska podmínky výborné, takže uvidíme.“
Rozšíření této technologie u nás nabízí nepřeberné možnosti, včetně např. využívání jednoho phone ticketu po celé republice.