Na poslední části obchvatu Třince v současné době finišují práce, aby mohl být zprovozněn alespoň v omezeném režimu. Zahájení provozu je otázkou několik dnů, záležet bude především na počasí.
Štefan Podolan, Eurovia, ředitel závodu Ostrava: “Momentálně se bavíme o tom, že probíhá instalování protihlukových stěn na mostech, dokončování záchytných systémů, v trase probíhá dokončování protihlukových stěn, svodidel, připravujeme se na pokládku betonových monolitických žlabů a rygolů. Plánujeme, že dokončíme kompletně poslední úsek cementobetonové vozovky u napojení na dálnici D48. Stejně tak pracujeme na montáži velkoplošných dopravních značek, na dokončení krajnic a rozjíždíme procesy, které jsou nezbytné pro to, abychom byli schopni dokončit asfaltové vrstvy.”
Mezi zajímavosti této stavby patří netradiční napojení na dálnici v Třanovicích.
Štefan Podolan, Eurovia, ředitel závodu Ostrava: “Jedná se o stavbu dálničního typu, která je 5,4 km dlouhá. Tyto stavby běžně s sebou nesou spoustu zajímavostí, věcí k řešení, problémů, které s investorem řešíme. Já bych vypíchl napojení na dálnici D48, které je řešeno dálničním rozpletem vícemostními komplety, které se křižují ve třech úrovních.”
Otevřením posledního úseku obchvatu Třince se uleví především Stříteži, Hnojníku a Ropici.