Plážový POHO den přilákal ke Karvinskému moři návštěvníky z celého regionu. Užít si mohli nejen koupání, ale i aktivity v několika zónách podél celé pláže.
Jan Tabášek, vedoucí marketingu marketingu Moravskoslezské Investice a Development, a.s.: “POHO Den obsahoval aktivity na vodě například, lidé si mohli půjčit lodičky nebo powerboardy, byla připravena dětská zóna, tvůrčí dílny, bohatá gastro zóna, nechyběl DJ, ale i další aktivity, které si lidé mohli užít tady.”
anketa: návštěvníci akce: “My jsme si to užili perfektně. A hlavně děti.” "Jsme skákaly s holkama na mole a byla jsem na powerboardu.” ""Já jsem teď přišel, ale vypadá to tu dobře, těším se na party.”
Radek Podstawka, náměstek hejtmana MSK: "První POHO Den byl na Barboře, druhý na Gabriele a teď je to na Karvinském moři a je to v místě, kde kdysi probíhala těžba. My, jako MSK, chceme ukázat, že v rámci těchto prostor se dají dělat i kulturní a zábavní akce. Nechceme, aby tady jen nějaké haly nebo montovny, ale aby tady probíhal kulturní život. Proto POHO Den, aby v rámci POHO 2030 se ukázalo, že i tohle jde."
Lidé se s projekty mohli na Karvinském moři seznámit a také s tvůrci projektů diskutovat o potřebnosti proměny krajiny i o její podobě.