Mosty v Ostravě-Přívoze byly poprvé uvedeny do provozu v roce 2010. Po pěti letech je ale Ředitelství silnic a dálnic muselo uzavřít. Hrozilo prý totiž, že se zřítí. Kvůli nekvalitnímu podloží působilo v mostech silné pnutí a konstrukce začala praskat. Rekonstrukce byla nutná.
Jiří Hlavatý, ředitel úseku kontroly kvality ŘSD: “Na mostech se musely kompletně vybrat přechodové oblasti, stabilizovat opěry, doplnit piloty a dobetonovat k opěrám. Dále byly vyměněny ložiska, mostní závěry.”
Uzavření mostu znamenalo pro život na Ostravsku velkou komplikaci. Zároveň totiž probíhala i rekonstrukce Mariánskohorské ulice.
Daniel Havlík (ČSSD), náměstek hejtmana MS krajem: "Jsem velice rád, že se dostáváme zpátky do normálního stavu. Víme, že zejména lidé směřující od Opavy, od Hlučína, z celého Hlučínska mají dneska velký problém dostat se do Ostravy. Jsou zde kolony, jsou zde fronty.”
Rekonstrukce stála 48 milionů korun a ŘSD se soudí s Eurovií, kdo ji zaplatí.
Jan Rýdl, mluvčí ŘSD: ”Předpokládáme nějaké dílčí rozhodnutí v horizontu několika měsíců.”
Ředitelství silnic a dálnic už chystá i provizorní opravu zvlněného úseku v Ostravě. Nerovnosti budou zfrézovány.