Aktuálně lze dvoudenní vstupenku pro dospělou osobu zakoupit za 510 korun, jednodenní za 380 korun. Rodinné vstupné je tradičně zvýhodněné. „Ačkoli je ekonomická realita neúprosná a jako pořadatelé čelíme nárůstu cen na všech frontách, rozhodli jsme se v první vlně předprodeje nezdražovat a nabídnout vstupenky na nadcházející ročník za stejné ceny jako letos. Za osm let existence jsme si vybudovali jádro fanoušků, kteří festival navštěvují každoročně a možnost zakoupit vstupenky ještě za letošní ceny chápeme jako poděkování za jejich přízeň,“ uvedl ředitel festivalu Ladná Čeladná Jindřich Vaněk.
Prudká vlna zdražování zasáhla všechny bez rozdílu a pořadatelé kulturních akcí nejsou výjimkou. Největšími položkami v rozpočtu představují náklady na techniku, pohonné hmoty a lidské zdroje. A významně rostou také náklady na program. „Vzrostly požadavky na honoráře kapel, což nesouvisí jen s aktuálním zdražováním, ale jedná se také o důsledek let 2020 a 2021, v nichž došlo k útlumu akcí kvůli covidu. V příštím roce budeme muset zmiňované skutečnosti zohlednit v cenách vstupného, abychom mohli nadále dělat festival v kvalitě, na níž jsou lidé zvyklí. V každém případě jsme připraveni přizpůsobit se podmínkách a pokračovat v práci, která nás baví,“ dodal Jindřich Vaněk.
Partneři festivalu: Obec Čeladná, Radegast, Kofola, Česká průmyslová zdravotní pojišťovna, Česká pošta, Čechymen, Beskydské rehabilitační centrum, Oriental, ADSLs, Outdoor energy, Mindok, Railreklam
Mediální partneři: Hitrádio Orion, Rádio Blaník, Moravskoslezský deník, TV Polar
Za podpory: Nadace ČEZ, MSK