Frýdek-Místek má zmodernizovaná turistická centra. Po dokončení i druhé pobočky na náměstí Svobody proběhlo jejich slavnostní otevření.
Lukáš Slíva (KDU-ČSL/SPOLU), náměstek primátora Frýdku-Místku: "Já jsem velice rád, že po rekonstrukci frýdecké pobočky Turistického informačního centra se podařilo zrekonstruovat v letošním roce i druhou pobočku Turistického informačního centra tady v Místku na náměstí Svobody. Turistická informační centra ve Frýdku-Místku plní velice důležitou funkci. Zprostředkovávají spousty informací pro turisty, je tady nabídka průvodcovské činnosti. Provozují prodej lístků, prodej vstupenek, samozřejmě podporují také místní podnikatele. Takže já bych chtěl tímto moc a moc poděkovat všem, kteří se výraznou měrou podíleli na modernizaci a rekonstrukci místecké pobočky, de facto i frýdecké pobočky a samozřejmě popřát Turistickému informačnímu centru ve Frýdku-Místku mnoho spokojených návštěvníků a turistů."
Monika Konvičná, ředitelka TIC Frýdek-Místek: "Rekonstrukce našich obou informačních center určitě přispěje k lepšímu pohodli našich občanů a návštěvníků města Frýdku-Místku. A samozřejmě přispěla i k pohodli našich pracovníků, protože ti už si to za celou dobu zasloužili. A strašně ráda děkuji městu Frýdku-Místku za to, že umožnili tu rekonstrukci a že se nám bude pracovat určitě dobře."
Interiér poboček je laděn do barev města. Nechybí velkoformátové dotykové obrazovky i dotykové tablety. Pobočky se navíc hlásí i k jednotné celokrajské vizuální identitě.
Petr Koudela, jednatel krajské centrály cestovního ruchu Moravian-Silesian Tourism: "My jsme za destinaci Severní Morava chtěli vytvořit takovou výkladní skříň i právě v infocentrech Moravskoslezského kraje. A poohlídli jsme se, jaký je stav aktuální napříč krajem. První zdařilá infocentra podle návrhu paní architektky Vysloužilové vznikla v Ostravě před pár lety. A společně s Moravskoslezským krajem jsme vytvořili koncept právě i pro ostatní města. Frýdek-Místek je jedním z těch měst, které se připojilo k té koncepci. A navíc je i první, které realizovalo. Takže Frýdku-Místku gratulujeme a děkujeme, že jste k té vizuální identitě destinace přihlásili a budou tak šířit i pozvání k nám do kraje turistům a návštěvníkům." - Co ta vizuální identita propaguje? - "Propaguje destinaci jako takovou a zaměřuje se i na Technotrasu, což je jeden z klíčových produktů cestovního ruchu. Je to odkaz na tradici, průmyslu, řemesel. Jsou to téměř čtyři desítky atraktivit napříč regionem, které lákají do návštěvnických center. Jak se buď dělal anebo i dělá průmysl."
Jiří Kajzar (NMFM), náměstek primátora Frýdku-Místku: "Máme za sebou rekonstrukce dvou poboček, ještě jednu ve Frýdku. Celkově se náklady vyšplhaly přes 8 milionů korun, z toho dotaci budeme mít 5 milionů korun. A můžu říct, že ty pobočky jsou dneska na úrovni. Děláme to proto, aby informační centra informovala turisty, aby je nelákala, aby tady pobyli ve Frýdku-Místku déle třeba než jeden, dva dny. Je to i propagace města a dneska jsme tou investici zhodnotili i stavebně-technický stav v našich domů. Jsou památkové chráněné a byly tam vyměněné podlahy, omítky, elektroinstalace, rozvody, včetně nábytku a tak dále."
Turistické informační centrum funguje ve Frýdku-Místku od roku 1998.