Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • DŮLEŽITOU CESTU U KARLOVY STUDÁNKY V JESENÍKÁCH UZAVŘELA DVOUMĚSÍČNÍ OPRAVA
  • AŽ DO KONCE ČERVNA PROBÍHÁ V KARVINÉ JARNÍ ÚKLID MĚSTSKÝCH ČÁSTÍ
  • PROTIDROGOVÝ VLAK OPĚT ZASTAVÍ V MORAVSKOSLEZSKÉM KRAJI
  • SBÍRKA DARUJ F-M VYBÍRÁ I NA NOVOU DODÁVKU PRO PŘEVOZ HANDICAPOVANÝCH
  • NOVÝ JIČÍN SI PRONAJAL KOSTELNÍ VĚŽ, BUDE Z NÍ VYHLÍDKA
  • F-M I OKOLNÍ OBCE SE PŘIPRAVUJÍ NA SPUŠTĚNÍ NOVÉHO SYSTÉMU MĚŘENÍ RYCHLOSTI
  • OSTRAVA MÁ PÁTÉ NEJBEZPEČNĚJŠÍ SILNICE V ČR
  • DOBROVOLNÍCI UKLIDILI OKOLÍ SLEZSKÉ HARTY. ZAPOJIL SE HEJTMAN I KRAJŠTÍ ÚŘEDNÍCI
  • SPECIÁLNÍ OPERACE VÝMĚNY KOLENNÍHO KLOUBU SE NYNÍ DĚLÁ V KARVINÉ S ROBOTIKOU
  • OSTRAVA POSTAVÍ ZA 800 MILIONŮ NOVOU SPORTOVNÍ HALU PRO 3 500 DIVÁKŮ
  • OPAVA BOJUJE PROTI ALKOHOLU, VYHLÁŠKA PITÍ ZAKAZUJE NA VEŘEJNÝCH MÍSTECH
  • KARVINÁ DOKONČILA NÁKUP 6 ELEKTROAUT ZA 6 MILIONŮ PRO PEČOVATELSKOU SLUŽBU
Video Přehravač se načítá.
Aktuální čas 0:00
Doba trvání -:-
Načteno: 0%
Typ streamu ŽIVĚ
Zbývající čas 0:00
 
1x
    • Kapitoly
    • Bez popisů, vybráno
    • Bez titulků, vybráno
      Frýdlantský miniexpres

      Frýdlantský miniexpres

      Město Frýdlant nad Ostravicí má nové logo

      Město Frýdlant nad Ostravicí má nové logo

      Město Frýdlant nad Ostravicí představilo nové logo. To je vyvedeno ve tvaru klíče, kterým se bude nově prezentovat při různých příležitostech.

      David Pavliska (Pro Frýdlant), místostarosta: “Je zcela běžné, že města podobné velikosti, podobného charakteru, turistický atraktivní řeší svojí vizuální identitu. My jako město Frýdlant jsme do této doby neměli žádné logo města, žádnou vizuální identitu. Disponovali jsme a stále disponujeme pouze heraldickým znakem kováře, který je samozřejmě spjatý s Frýdlantem. Toto rozhodně neměníme a ani cílem něčeho takového nebylo změnit kováře, ten nám zůstává. Ale chtěli jsme opravdu tak, aby v tom současném světě zcela běžném i Frýdlant měl vlastní vizuální identitu a vlastní logo. Proto jsme na tom začali pracovat a výsledkem toho je současný vizuál a logo města, které byly představeny ve Frýdlantských novinách v lednovém čísle. Bude to mít spoustu různých alternativ použití, možností a věřím tomu, že když se to bude dobře používat a bude to mít hlavu a patu, jak se říká, tak si na to všichni zvykneme a že se nám to nakonec vlastně zalíbí.”

      Lukáš Rejda, Wantoo Design: “V dnešní době je těžké se odlišit od ostatních měst a obcí. Ten trend je tady takový, doba se mění, to znamená, že i ta potřeba komunikovat s lidmi je jiná. Dneska je hrozně těžké vytvořit něco, co už, jak se říká, neexistuje a co bude vlastně i souznět s tím městem, co bude vlastně ta hlavní stránka toho, jak je se bude prezentovat. V tomto případě jsme našli opravdu ten klíč a spolu vlastně s kombinací různých barev si myslíme, že tohle to je prvek, který bude reprezentovat.”

      ---

      Mohlo by Vás také zajímat

      Pořad: Frýdlantský miniexpres
      Město Frýdlant nad Ostravicí má nové logo
      07. ledna 2025, 16:50

      Město Frýdlant nad Ostravicí má nové logo

      Město Frýdlant nad Ostravicí představilo nové logo. To je vyvedeno ve tvaru klíče, kterým se bude nově prezentovat při různých příležitostech.

      David Pavliska (Pro Frýdlant), místostarosta: “Je zcela běžné, že města podobné velikosti, podobného charakteru, turistický atraktivní řeší svojí vizuální identitu. My jako město Frýdlant jsme do této doby neměli žádné logo města, žádnou vizuální identitu. Disponovali jsme a stále disponujeme pouze heraldickým znakem kováře, který je samozřejmě spjatý s Frýdlantem. Toto rozhodně neměníme a ani cílem něčeho takového nebylo změnit kováře, ten nám zůstává. Ale chtěli jsme opravdu tak, aby v tom současném světě zcela běžném i Frýdlant měl vlastní vizuální identitu a vlastní logo. Proto jsme na tom začali pracovat a výsledkem toho je současný vizuál a logo města, které byly představeny ve Frýdlantských novinách v lednovém čísle. Bude to mít spoustu různých alternativ použití, možností a věřím tomu, že když se to bude dobře používat a bude to mít hlavu a patu, jak se říká, tak si na to všichni zvykneme a že se nám to nakonec vlastně zalíbí.”

      Lukáš Rejda, Wantoo Design: “V dnešní době je těžké se odlišit od ostatních měst a obcí. Ten trend je tady takový, doba se mění, to znamená, že i ta potřeba komunikovat s lidmi je jiná. Dneska je hrozně těžké vytvořit něco, co už, jak se říká, neexistuje a co bude vlastně i souznět s tím městem, co bude vlastně ta hlavní stránka toho, jak je se bude prezentovat. V tomto případě jsme našli opravdu ten klíč a spolu vlastně s kombinací různých barev si myslíme, že tohle to je prvek, který bude reprezentovat.”

      ---

      Zdroj: https://polar.cz/porady/frydlantsky-miniexpres/frydlantsky-miniexpres-07-01-2025-16-54