Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>
Magazín TV medicína

Magazín TV medicína

  • Havířovská nemocnice jde svým pacientům naproti. Portál pacienta zjednodušuje a zrychluje přístup k informacím
  • Mgr. Lenka Břehemková, zdravotně - sociální pracovnice, Slezská nemocnice Opava: Sociálně právní poradenství pro pacienty a příbuzné - Konkrétní pomoc je navržena na míru pacienta, Po ukončení akutní péče návaznost v dalších zařízeních

Je tady čas pro magazín o zdraví TV Medicína a jsem ráda, že se díváte. Když končí pobyt na interně nebo geriatrii a pacient se neobejde bez další profesionální péče. Jaká je úloha sociálního pracovníka? V čem může pomoci rodině poví Lenka Břemková, zdravotně-sociální pracovnice ze Slezská nemocnice v Opavě. Havířovská nemocnice jde svým pacientům naproti. Portál pacienta zjednodušuje a zrychluje přístup k informacím. Více podrobností v následující reportáži.

Jednoduchý a rychlý přístup k informacím přes pár kliknutí. To vše splňuje Portál pacienta havířovské nemocnice. V rezervační kanceláři jsme zjišťovali, jak se registrovat, co všechno můžeme v portálu nalézt a jaké jsou jeho výhody.

Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "Je to velmi jednoduché, může se registrovat z pohodlí domova, odkudkoliv, kde má přístup na internet, a nebo se může dostavit do nemocnice Havířov, kde mu v registrační kanceláři pomůžeme s registrací. Od listopadu je připravena nová kancelář - kontaktní centrum pro Portál pacienta, kde se budeme věnovat této činnosti, budeme mít na klienty mnohem víc času."

Co všechno pro registraci potřebuju? Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "K registraci je nutné mít občanský průkaz, průkaz pojištěnce, platné telefonní číslo a emailová adresa."

Jaké jsou výhody systému? Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "Výhoda je především v tom, že máte k dispozici svou zdravotní dokumentaci 24 hodin denně 7 dní v týdnu, kdykoliv ji potřebujete mít, k jakémukoliv účelu. Je to služba zcela zdarma, takže občan už nemusí jít do zdravotnického zařízení, kde mu většinou zdravotní dokumentaci vystaví do 30 dnů, nebo v nějaké takové lhůtě, za poplatek, takže tohle všechno si může zařídit z pohodlí domova."

Je možnost se k lékaři i objednat. Jak to funguje? Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "Když se klient zaregistruje a najede si na stránky nemocnice Havířov, tak ho stránky automaticky přesměrují na rezervační systém nemocnice, kde se může objednat k lékaři. Už tam má jako registrovaný uživatel vyplněné údaje, takže stačí si vybrat ambulanci, požadovaný úkon, termín a kliknout na tlačítko rezervovat."

Kterých lékařů se portál týká? Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "Do portálu pacienta je zapojeno 7 krajských zdravotnických zařízení. Například nemocnice Havířov, Karviná Ráj, Třinec, Opava a další."

Jak se zatím systém osvědčil? Chodí se lidi registrovat? Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "V současné chvíli zaznamenáváme každý týden někoho z občanů. Vždy se jich ptáme, kde přišli na tuto možnost. Většinou je to z webových stránek, kde je přímý link na stránky Portálu pacienta. Oslovili jsme i lékaře. Chodíme lékaře registrovat přímo do ambulancí, protože tento Portál mohou využívat i lékaři, kteří nepracují v nemocnici a potřebují přístup ke zdravotnické dokumentaci."

Pro havířovskou nemocnici je kontakt s pacientem velmi důležitý. Norbert Schellong, ředitel nemocnice: "Vždy bylo třeba ty kontakty propojit. A pakliže mluvíme o dnes o elektronizaci zdravotnictví, tak to je to, co havířovská nemocnice jako jedna z prvních inovativně zavádí."

Nový systém si pochvalují i lékaři. Lucie Šebestová, praktická lékařka: "Pro nás lékaře je ten portál výborný v tom, že se můžeme dozvědět informace o konkrétním pacientovi. Například, když pošlu pacienta na rentgen plic, tak ten výsledek mi v papírové podobě přijde za dva, za tři dny. Ale když ho chci vidět dříve, tak se připojím na Portál a tam se ten výsledek dozvím hned."

V nejbližších dnech chystá nemocnice mediální kampaň, kdy bude prostřednictvím letáčků informovat občany o možnosti registrace a novém kontaktním centru pro Portál pacienta.


Mgr. Lenka Břehemková, zdravotně - sociální pracovnice, Slezská nemocnice Opava: Sociálně právní poradenství pro pacienty a příbuzné - Konkrétní pomoc je navržena na míru pacienta, Po ukončení akutní péče návaznost v dalších zařízeních

Simona Součková, TV Polar: Jsem moc ráda, že ve studiu televize Polar můžu přivítat našeho dnešního hosta, kterým je Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava. Dobrý den.

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Dobrý den.

Simona Součková, TV Polar: Co je vaším úkolem v nemocnici?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Ve Slezské nemocnici v Opavě jsme dvě s kolegyní. Poskytujeme sociálně právní poradenství včetně konkrétní sociální pomoci pacientům a kteří potřebují po ukončení hospitalizace následnou péči a záleží v jakém stavu je pacient.

Simona Součková, TV Polar: Dobře, takže k tomu se dostaneme. Takže vy jste v nemocnici dvě. Jedna se stará o ty akutní pacienty, Vy se staráte o ty pacienty, kteří potřebují doléčení, kteří už strávili nějakou dobu předpokládám na interním oddělení a jsou ve stavu, že už nepotřebují tu akutní medicínskou péči, ale potřebují doléčit. To znamená pacienti například po úrazech, po cévních mozkových příhodách, geriatrické pacienty, čili ve vyšším věku, kteří nemohou domů nebo se nemá o někdo starat. Předpokládám, že přijde někdo z rodinných příslušníků ještě za dobu pobytu toho pacienta u vás, co následuje?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: My už při příjmu pacientů na interním oddělení nebo na akutních odděleních se zabýváme pacienty, které nám vytyčují lékaři nebo zdravotní sestřičky. Někdy se o pacientech dozvídáme od praktických lékařů. Volají i sociální pracovníci sociálních odborů městských nebo obecních úřadů. Někdy se o pomoc přihlásí už přímo sami pacienti nebo jejich příbuzní. Zahájí se sociální šetření, jehož první částí je zjištění informací o tom, jak pacient v minulosti žil před tou hospitalizací, zda bydlí v rodinném domku nebo v bytě, jestli má do domu schody, jestli je tam výtah a s kým bydlí, jestli žije sám, jestli ve společné domácnosti je někdo, kdo se o něho před tou hospitalizací staral.

Simona Součková, TV Polar: Čili je toho hodně, co není vidět, ale co vy už děláte v průběhu té hospitalizace u vás v nemocnici. Konkrétní případ: přijde za vámi rodinný příslušník, má tatínka po cévní mozkové příhodě, půjde do doléčovacího ústavu, čili do LDN. Co Vy řeknete té rodině už konkrétně?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Ano, Já se zeptám rodiny, jakou mají představu o poskytování té následné péče o tatínka. Jestli jsou schopni tu péči zajišťovat v domácím prostředí, anebo jestli počítají s tím, že tu péči zajistí nějaká sociální služba nebo ta péče se zajistí pobytem v sociálním zařízení pobytovém typu domov pro seniory.

Simona Součková, TV Polar: To jsme možná už daleko. Čili zkusme se dostat k tomu bodu, že dejme tomu pacient nemá dosud žádný přiznaný příspěvek na péči, což je pomoc státu, která se počítá k tomu důchodu, ale která jde potom za těmi pracovníky, kteří docházejí třeba do domácího prostředí, To je ta tzv. domácí péče. Vezměme si, že máte pacienta, který není chodící, který je ležící, ale který má šanci se třeba trošku rozpohybovat, ale nemá zatím ještě ani ten příspěvek, nezůstane bezprizorní?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Určitě ne, u nás v nemocnici ta pomoc funguje tak, že po hospitalizaci na akutním oddělení máme možnost pokračovat v té hospitalizaci na lůžkách následné péče. V nemocnici máme geriatrické a doléčovací oddělení, kde pacient je hospitalizován po dobu ještě dalších třech až čtyřech týdnů a během té doby je možnost s pacientem pracovat, zkusit, jak je schopen třeba rehabilitace. Jestli se ta soběstačnost obnoví nebo ne. Máme i prostor na řešení té sociální otázky. Potom doléčovacím oddělení, pokud není schopen vrátit se domů, spolupracujeme s dalšími zdravotnickými zařízeními, kde může pokračovat 2 až 3 měsíce. U nás je to oddělení ošetřovatelské péče město Albrechtice nebo Dvorce. Pokud se jedná o lidi s vážným nevyléčitelným onemocněním, opravdu v té poslední fázi, pacienty překládáme do kamenných lůžkových hospiců. Nejčastěji je to tady ostravský hospic svatého Lukáše, charitní zařízení anebo během té hospitalizace podáváme žádosti do sociálních zařízení.

Simona Součková, TV Polar: Není to všechno na té rodině, na kterou se to sesype, ale vy jim v tom pomůžete. Vy jim pomůže i vytipovat třeba domovy v blízkosti bydliště, aby to neměli daleko třeba na návštěvu?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Ano.

Simona Součková, TV Polar: Doporučíte ty domovy podle té péče, kterou potřebuje?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Ano, je to tak. Rozlišujeme domovy pro seniory, potom domovy se zvláštním režimem, domovy pro osoby s tělesným postižením. Máme pro příbuzné zpracovaný seznam domovů, které tu péči poskytují v našem okolí. Zhruba máme představu o tom, jaké jsou pořadníky v těch domovech. Takže i můžeme doporučit podle té akutnosti toho stavu, do kterých těch domovů je šance se dostat. Domovy teďka máme státní nebo zřizované městem, krajem nebo domovy soukromé, kde ta čekací doba není tak dlouhá, ale bohužel je tam potom vyšší ta úhrada. Takže je důležité, aby pacienti měli právě vyřízený i ten příspěvek na péči, který je potom součástí té platby.

Simona Součková, TV Polar: Mají šanci ten příspěvek na péči si vyřídit po dobu té hospitalizace třeba v léčebně dlouhodobě nemocných do těch třech měsíců? Funguje to takto rychle, jsou tak pružné naše úřady?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Bohužel tam máme takový zádrhel, a to je dané zákonem, že příspěvek na péči, pokud požádáme během hospitalizace, to řízení je zastaveno, ale pokud ta hospitalizace trvá déle než 60 dnů, už se tím úřady zabývají hned, ale vyřízení v praxi trvá okolo těch třech měsíců. Pro domov pro seniory je důležitá informace, v jakém stavu je pacient. Proto se tam dokládá lékařská zpráva, a proto sociální pracovnice jezdí i k nám do nemocnice a provádí se sociální šetření, kde zjišťují, v jakém je pacient stavu, protože oni jsou schopni potom si ten příspěvek vyřídit i po nástupu pacienta do těch sociálních zařízení. Ale je pro ně důležitý ten předpoklad, že opravdu pacient potřebuje celodenní péči a že má nárok na třetí nebo čtvrtý stupeň příspěvku na péči.

Simona Součková, TV Polar: Děkuji Vám za návštěvu a vy se mějte hezky, milí posluchači a diváci. Na shledanou.

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Na shledanou.


Redakčně upraveno / zkráceno.

Mohlo by Vás také zajímat

Pořad: Magazín TV medicína
19. října 2022, 17:44

Je tady čas pro magazín o zdraví TV Medicína a jsem ráda, že se díváte. Když končí pobyt na interně nebo geriatrii a pacient se neobejde bez další profesionální péče. Jaká je úloha sociálního pracovníka? V čem může pomoci rodině poví Lenka Břemková, zdravotně-sociální pracovnice ze Slezská nemocnice v Opavě. Havířovská nemocnice jde svým pacientům naproti. Portál pacienta zjednodušuje a zrychluje přístup k informacím. Více podrobností v následující reportáži.

Jednoduchý a rychlý přístup k informacím přes pár kliknutí. To vše splňuje Portál pacienta havířovské nemocnice. V rezervační kanceláři jsme zjišťovali, jak se registrovat, co všechno můžeme v portálu nalézt a jaké jsou jeho výhody.

Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "Je to velmi jednoduché, může se registrovat z pohodlí domova, odkudkoliv, kde má přístup na internet, a nebo se může dostavit do nemocnice Havířov, kde mu v registrační kanceláři pomůžeme s registrací. Od listopadu je připravena nová kancelář - kontaktní centrum pro Portál pacienta, kde se budeme věnovat této činnosti, budeme mít na klienty mnohem víc času."

Co všechno pro registraci potřebuju? Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "K registraci je nutné mít občanský průkaz, průkaz pojištěnce, platné telefonní číslo a emailová adresa."

Jaké jsou výhody systému? Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "Výhoda je především v tom, že máte k dispozici svou zdravotní dokumentaci 24 hodin denně 7 dní v týdnu, kdykoliv ji potřebujete mít, k jakémukoliv účelu. Je to služba zcela zdarma, takže občan už nemusí jít do zdravotnického zařízení, kde mu většinou zdravotní dokumentaci vystaví do 30 dnů, nebo v nějaké takové lhůtě, za poplatek, takže tohle všechno si může zařídit z pohodlí domova."

Je možnost se k lékaři i objednat. Jak to funguje? Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "Když se klient zaregistruje a najede si na stránky nemocnice Havířov, tak ho stránky automaticky přesměrují na rezervační systém nemocnice, kde se může objednat k lékaři. Už tam má jako registrovaný uživatel vyplněné údaje, takže stačí si vybrat ambulanci, požadovaný úkon, termín a kliknout na tlačítko rezervovat."

Kterých lékařů se portál týká? Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "Do portálu pacienta je zapojeno 7 krajských zdravotnických zařízení. Například nemocnice Havířov, Karviná Ráj, Třinec, Opava a další."

Jak se zatím systém osvědčil? Chodí se lidi registrovat? Romana Ráblová, konzultant rezervační kanceláře: "V současné chvíli zaznamenáváme každý týden někoho z občanů. Vždy se jich ptáme, kde přišli na tuto možnost. Většinou je to z webových stránek, kde je přímý link na stránky Portálu pacienta. Oslovili jsme i lékaře. Chodíme lékaře registrovat přímo do ambulancí, protože tento Portál mohou využívat i lékaři, kteří nepracují v nemocnici a potřebují přístup ke zdravotnické dokumentaci."

Pro havířovskou nemocnici je kontakt s pacientem velmi důležitý. Norbert Schellong, ředitel nemocnice: "Vždy bylo třeba ty kontakty propojit. A pakliže mluvíme o dnes o elektronizaci zdravotnictví, tak to je to, co havířovská nemocnice jako jedna z prvních inovativně zavádí."

Nový systém si pochvalují i lékaři. Lucie Šebestová, praktická lékařka: "Pro nás lékaře je ten portál výborný v tom, že se můžeme dozvědět informace o konkrétním pacientovi. Například, když pošlu pacienta na rentgen plic, tak ten výsledek mi v papírové podobě přijde za dva, za tři dny. Ale když ho chci vidět dříve, tak se připojím na Portál a tam se ten výsledek dozvím hned."

V nejbližších dnech chystá nemocnice mediální kampaň, kdy bude prostřednictvím letáčků informovat občany o možnosti registrace a novém kontaktním centru pro Portál pacienta.


Mgr. Lenka Břehemková, zdravotně - sociální pracovnice, Slezská nemocnice Opava: Sociálně právní poradenství pro pacienty a příbuzné - Konkrétní pomoc je navržena na míru pacienta, Po ukončení akutní péče návaznost v dalších zařízeních

Simona Součková, TV Polar: Jsem moc ráda, že ve studiu televize Polar můžu přivítat našeho dnešního hosta, kterým je Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava. Dobrý den.

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Dobrý den.

Simona Součková, TV Polar: Co je vaším úkolem v nemocnici?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Ve Slezské nemocnici v Opavě jsme dvě s kolegyní. Poskytujeme sociálně právní poradenství včetně konkrétní sociální pomoci pacientům a kteří potřebují po ukončení hospitalizace následnou péči a záleží v jakém stavu je pacient.

Simona Součková, TV Polar: Dobře, takže k tomu se dostaneme. Takže vy jste v nemocnici dvě. Jedna se stará o ty akutní pacienty, Vy se staráte o ty pacienty, kteří potřebují doléčení, kteří už strávili nějakou dobu předpokládám na interním oddělení a jsou ve stavu, že už nepotřebují tu akutní medicínskou péči, ale potřebují doléčit. To znamená pacienti například po úrazech, po cévních mozkových příhodách, geriatrické pacienty, čili ve vyšším věku, kteří nemohou domů nebo se nemá o někdo starat. Předpokládám, že přijde někdo z rodinných příslušníků ještě za dobu pobytu toho pacienta u vás, co následuje?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: My už při příjmu pacientů na interním oddělení nebo na akutních odděleních se zabýváme pacienty, které nám vytyčují lékaři nebo zdravotní sestřičky. Někdy se o pacientech dozvídáme od praktických lékařů. Volají i sociální pracovníci sociálních odborů městských nebo obecních úřadů. Někdy se o pomoc přihlásí už přímo sami pacienti nebo jejich příbuzní. Zahájí se sociální šetření, jehož první částí je zjištění informací o tom, jak pacient v minulosti žil před tou hospitalizací, zda bydlí v rodinném domku nebo v bytě, jestli má do domu schody, jestli je tam výtah a s kým bydlí, jestli žije sám, jestli ve společné domácnosti je někdo, kdo se o něho před tou hospitalizací staral.

Simona Součková, TV Polar: Čili je toho hodně, co není vidět, ale co vy už děláte v průběhu té hospitalizace u vás v nemocnici. Konkrétní případ: přijde za vámi rodinný příslušník, má tatínka po cévní mozkové příhodě, půjde do doléčovacího ústavu, čili do LDN. Co Vy řeknete té rodině už konkrétně?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Ano, Já se zeptám rodiny, jakou mají představu o poskytování té následné péče o tatínka. Jestli jsou schopni tu péči zajišťovat v domácím prostředí, anebo jestli počítají s tím, že tu péči zajistí nějaká sociální služba nebo ta péče se zajistí pobytem v sociálním zařízení pobytovém typu domov pro seniory.

Simona Součková, TV Polar: To jsme možná už daleko. Čili zkusme se dostat k tomu bodu, že dejme tomu pacient nemá dosud žádný přiznaný příspěvek na péči, což je pomoc státu, která se počítá k tomu důchodu, ale která jde potom za těmi pracovníky, kteří docházejí třeba do domácího prostředí, To je ta tzv. domácí péče. Vezměme si, že máte pacienta, který není chodící, který je ležící, ale který má šanci se třeba trošku rozpohybovat, ale nemá zatím ještě ani ten příspěvek, nezůstane bezprizorní?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Určitě ne, u nás v nemocnici ta pomoc funguje tak, že po hospitalizaci na akutním oddělení máme možnost pokračovat v té hospitalizaci na lůžkách následné péče. V nemocnici máme geriatrické a doléčovací oddělení, kde pacient je hospitalizován po dobu ještě dalších třech až čtyřech týdnů a během té doby je možnost s pacientem pracovat, zkusit, jak je schopen třeba rehabilitace. Jestli se ta soběstačnost obnoví nebo ne. Máme i prostor na řešení té sociální otázky. Potom doléčovacím oddělení, pokud není schopen vrátit se domů, spolupracujeme s dalšími zdravotnickými zařízeními, kde může pokračovat 2 až 3 měsíce. U nás je to oddělení ošetřovatelské péče město Albrechtice nebo Dvorce. Pokud se jedná o lidi s vážným nevyléčitelným onemocněním, opravdu v té poslední fázi, pacienty překládáme do kamenných lůžkových hospiců. Nejčastěji je to tady ostravský hospic svatého Lukáše, charitní zařízení anebo během té hospitalizace podáváme žádosti do sociálních zařízení.

Simona Součková, TV Polar: Není to všechno na té rodině, na kterou se to sesype, ale vy jim v tom pomůžete. Vy jim pomůže i vytipovat třeba domovy v blízkosti bydliště, aby to neměli daleko třeba na návštěvu?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Ano.

Simona Součková, TV Polar: Doporučíte ty domovy podle té péče, kterou potřebuje?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Ano, je to tak. Rozlišujeme domovy pro seniory, potom domovy se zvláštním režimem, domovy pro osoby s tělesným postižením. Máme pro příbuzné zpracovaný seznam domovů, které tu péči poskytují v našem okolí. Zhruba máme představu o tom, jaké jsou pořadníky v těch domovech. Takže i můžeme doporučit podle té akutnosti toho stavu, do kterých těch domovů je šance se dostat. Domovy teďka máme státní nebo zřizované městem, krajem nebo domovy soukromé, kde ta čekací doba není tak dlouhá, ale bohužel je tam potom vyšší ta úhrada. Takže je důležité, aby pacienti měli právě vyřízený i ten příspěvek na péči, který je potom součástí té platby.

Simona Součková, TV Polar: Mají šanci ten příspěvek na péči si vyřídit po dobu té hospitalizace třeba v léčebně dlouhodobě nemocných do těch třech měsíců? Funguje to takto rychle, jsou tak pružné naše úřady?

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Bohužel tam máme takový zádrhel, a to je dané zákonem, že příspěvek na péči, pokud požádáme během hospitalizace, to řízení je zastaveno, ale pokud ta hospitalizace trvá déle než 60 dnů, už se tím úřady zabývají hned, ale vyřízení v praxi trvá okolo těch třech měsíců. Pro domov pro seniory je důležitá informace, v jakém stavu je pacient. Proto se tam dokládá lékařská zpráva, a proto sociální pracovnice jezdí i k nám do nemocnice a provádí se sociální šetření, kde zjišťují, v jakém je pacient stavu, protože oni jsou schopni potom si ten příspěvek vyřídit i po nástupu pacienta do těch sociálních zařízení. Ale je pro ně důležitý ten předpoklad, že opravdu pacient potřebuje celodenní péči a že má nárok na třetí nebo čtvrtý stupeň příspěvku na péči.

Simona Součková, TV Polar: Děkuji Vám za návštěvu a vy se mějte hezky, milí posluchači a diváci. Na shledanou.

Lenka Břehemková, zdravotní sociální pracovnice ze Slezské nemocnice Opava: Na shledanou.


Redakčně upraveno / zkráceno.

Zdroj: https://polar.cz/porady/magazin-tv-medicina/magazin-tv-medicina-19-10-2022-17-44