Detail o pracovní pozici
1. kontakt e-mailem na adresu m.pekar@mpa-pekar.cz
Požadavky: znalost a praxe s obchodní činností min. 3 roky; znalost PL jazyka slovem i písmem / aktivní/; znalost Microsoft Office; energetické a příjemné vystupování, aktivní přístup, samostatnost; nástup IHNED
Asistentka obchodu - vedení evidence zákazník vč. jejich vyhledávání a kontaktování, zasílání prezentací, newsletterů, domlouvání schůzek. Jedná se o HOME OFFICE.
Zaměstnanecké výhody: půlroční mimořádné odměny, 5 týdnů dovolené, zaměstnanecké stravenky
Požadované dovednosti
Práce s PC MS Office
Požadované jazyky
Polština znalost slovem i písmem
Výhody
Dovolená navíc 1 týden nad rámec zákona
Jiné výhody zaměstnanecké stravenky
Zvláštní prémie půlroční mimořádné odměny
Zaměstnavatel
Miroslav Pekař, STOMMPY CZ/SK
IČ: 74391968
554821