Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • Načítám...
>
Chytrý region

Chytrý region

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: O výstavu Infotherma 22. - 25. ledna je obrovský zájem. Komerční sdělení.

Tomáš Tikal, TV Polar: Hostem našeho pořadu Chytrý region je tentokrát pan Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma, která co nevidět začne na Černé louce v Ostravě. Dobrý den.

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Dobrý den.

Tomáš Tikal, TV Polar: Tato výstava má předlouhou historii, blíží se 29. ročník. Jak se snažíte navázat na tu historii a které prvky udržet po celou dobu?

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Nejdůležitějším prvkem je odbornost. To je nosné téma všech 29. ročníků, kdy se v jednom čase na jednom místě sejdou špičky z oboru. To je vždycky tahákem. Na ten prvek obsahu ale musí navázat i druhý prvek, a to je forma, jak ta výstava vypadá a my chceme, aby vypadala hezky.

Tomáš Tikal, TV Polar: Máte obavu, abyste nesklouzl k nějaké komerci?

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Obavu nemáme, protože je to nastaveno velmi dobře. Od začátku jsme chtěli tradiční silnou výstavou s moderními prvky.

Tomáš Tikal, TV Polar: Bavíme se o tradičních věcech. Jaké jsou naopak novinky?

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Novinky přijdou z řad tradičních vystavovatelů, protože se vždycky snaží zobrazit své vize a nové produkty na Infothermě, která je symbolickým začátkem komerčního roku. Zároveň nesmíme zůstat pozadu s těmi novinkami, a proto letos poprvé přicházíme s on-linovým vysíláním estaf.tv, které bude každý den výstavy přenášet po síti zajímavosti z řad vystavovatelů. Mimo to chceme zvětšovat komfort vystavovatelů. Zavedli jsme VIP zónu, která bude přístupná vystavovatelům, kteří si zvolili náš doprovodný program. Pro návštěvníky budeme mít poprvé letos chill-out zónu, kde si budou moci odpočinout, aby mohli na výstavě strávit delší čas. Mimo jiné budeme mít i tombolu a v neposlední řadě budeme mít horký punč ve venkovním prostoru, což určitě oceníme v těchto chladných lednových dnech.

Tomáš Tikal, TV Polar: Staráte se tedy o vystavovatele, předpokládám, že zájem z jejich strany musel být velký.

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Je obrovský. Na bannery umisťujeme logo nebo slogan VYPRODÁNO. Bohužel už několik dní musíme odmítat případné zájemce, protože areál výstaviště není nafukovací, takže hlásíme, že areál z hlediska vystavovatelů je kompletně zaplněn.

Tomáš Tikal, TV Polar: Jaký očekáváte zájem ze stran návštěvníků?

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Stejně velký jako ze strany vystavovatelů. My počítáme, že je to 25 tisíc návštěvníků každý rok a vždy tam musí být udržen určitý komfort. Nechceme, aby to vypadalo jako na stadionu.

Tomáš Tikal, TV Polar: Ti, co přijdou, mohou očekávat jakési poradenství nebo pomoc z Vaší strany, zejména v této turbulentní době, co se energetiky týká.

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Určitě najdou celou řadu odborných stánků a odborníků na slovo vzatých. Ono vždycky, když je energie velké téma, ale výstava existuje již téměř 30 let a existovala i v době konjunktury. Tehdy ty energie nebyly až takovým tahákem, ale stejně bylo o výstavu eminentní zájem.

Tomáš Tikal, TV Polar: Plánujete vytěžit odborníky, kteří přijedou do Ostravy čistě kvůli Vaší výstavy, aby se mohli kontaktovat s tou veřejností formou přednášek, besed nebo jak to bude vypadat?

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: cJednak je můžou kontaktovat na svých poradenských stáncích, kterých máme celou řadu a v rámci doprovodného programu vysílání estaf.tv, které organizujeme s firmou TZB-info.

Tomáš Tikal, TV Polar: Pane řediteli, děkuji za informace, držíme palce, ať všechno dopadne podle Vašich představ a koneckonců, uvidíme se přímo na Černé louce. Mějte se.

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Děkuji moc.

Redakčně upraveno / zkráceno.

Mohlo by Vás také zajímat

Pořad: Chytrý region
Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: O výstavu Infotherma 22. - 25. ledna je obrovský zájem. Komerční sdělení.
11. ledna 2024, 17:40

Tomáš Tikal, TV Polar: Hostem našeho pořadu Chytrý region je tentokrát pan Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma, která co nevidět začne na Černé louce v Ostravě. Dobrý den.

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Dobrý den.

Tomáš Tikal, TV Polar: Tato výstava má předlouhou historii, blíží se 29. ročník. Jak se snažíte navázat na tu historii a které prvky udržet po celou dobu?

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Nejdůležitějším prvkem je odbornost. To je nosné téma všech 29. ročníků, kdy se v jednom čase na jednom místě sejdou špičky z oboru. To je vždycky tahákem. Na ten prvek obsahu ale musí navázat i druhý prvek, a to je forma, jak ta výstava vypadá a my chceme, aby vypadala hezky.

Tomáš Tikal, TV Polar: Máte obavu, abyste nesklouzl k nějaké komerci?

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Obavu nemáme, protože je to nastaveno velmi dobře. Od začátku jsme chtěli tradiční silnou výstavou s moderními prvky.

Tomáš Tikal, TV Polar: Bavíme se o tradičních věcech. Jaké jsou naopak novinky?

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Novinky přijdou z řad tradičních vystavovatelů, protože se vždycky snaží zobrazit své vize a nové produkty na Infothermě, která je symbolickým začátkem komerčního roku. Zároveň nesmíme zůstat pozadu s těmi novinkami, a proto letos poprvé přicházíme s on-linovým vysíláním estaf.tv, které bude každý den výstavy přenášet po síti zajímavosti z řad vystavovatelů. Mimo to chceme zvětšovat komfort vystavovatelů. Zavedli jsme VIP zónu, která bude přístupná vystavovatelům, kteří si zvolili náš doprovodný program. Pro návštěvníky budeme mít poprvé letos chill-out zónu, kde si budou moci odpočinout, aby mohli na výstavě strávit delší čas. Mimo jiné budeme mít i tombolu a v neposlední řadě budeme mít horký punč ve venkovním prostoru, což určitě oceníme v těchto chladných lednových dnech.

Tomáš Tikal, TV Polar: Staráte se tedy o vystavovatele, předpokládám, že zájem z jejich strany musel být velký.

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Je obrovský. Na bannery umisťujeme logo nebo slogan VYPRODÁNO. Bohužel už několik dní musíme odmítat případné zájemce, protože areál výstaviště není nafukovací, takže hlásíme, že areál z hlediska vystavovatelů je kompletně zaplněn.

Tomáš Tikal, TV Polar: Jaký očekáváte zájem ze stran návštěvníků?

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Stejně velký jako ze strany vystavovatelů. My počítáme, že je to 25 tisíc návštěvníků každý rok a vždy tam musí být udržen určitý komfort. Nechceme, aby to vypadalo jako na stadionu.

Tomáš Tikal, TV Polar: Ti, co přijdou, mohou očekávat jakési poradenství nebo pomoc z Vaší strany, zejména v této turbulentní době, co se energetiky týká.

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Určitě najdou celou řadu odborných stánků a odborníků na slovo vzatých. Ono vždycky, když je energie velké téma, ale výstava existuje již téměř 30 let a existovala i v době konjunktury. Tehdy ty energie nebyly až takovým tahákem, ale stejně bylo o výstavu eminentní zájem.

Tomáš Tikal, TV Polar: Plánujete vytěžit odborníky, kteří přijedou do Ostravy čistě kvůli Vaší výstavy, aby se mohli kontaktovat s tou veřejností formou přednášek, besed nebo jak to bude vypadat?

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: cJednak je můžou kontaktovat na svých poradenských stáncích, kterých máme celou řadu a v rámci doprovodného programu vysílání estaf.tv, které organizujeme s firmou TZB-info.

Tomáš Tikal, TV Polar: Pane řediteli, děkuji za informace, držíme palce, ať všechno dopadne podle Vašich představ a koneckonců, uvidíme se přímo na Černé louce. Mějte se.

Petr Kalenda, ředitel výstavy Infotherma: Děkuji moc.

Redakčně upraveno / zkráceno.

Zdroj: https://polar.cz/porady/chytry-region/chytry-region-11-01-2024-17-40