Mariánskohorský miniexpres
- Zpravodajství z Mariánských Hor od reportérky Y. Fajtové a kameramana P. Macury
- Mariánské Hory opravují cesty rychle a levněji
Mariánskohorská radnice postupně opravuje rozbité zpevněné plochy moderní tryskovou metodou v režimu In House ve spolupráci s Ostravskými komunikacemi. Je rychlejší, kvalitnější a mnohem levnější.
Eva Kijonková, mluvčí, Ostravské komunikace: “Používá se za prvé asfaltový recyklát, ten se hutní, pak následuje postřik z asfaltové emulze a zásyp z drceného kameniva, ten postup se znovu opakuje. Jednak je efektivní a rychlý, je ale na druhou stranu potřeba říci, že je vhodný pouze pro vozovky nebo třeba parkoviště, kde není velká dopravní zátěž.”
Vojtěch Potocký, vedoucí odboru místního hospodářství, MOb Ostrava-Mariánské Hory a Hulváky: “Městský obvod Mariánské Hory a Hulváky navázal na opravy zpevněných ploch kolem garáží z minulého roku, kdy jsme dělali lokality Baarova, Výstavní, Zelená a v letošním roce jsme navázali další částí v lokalitách Baarova, Výstavní, Suková a Klicperova. Byly tady velké výmoly, kdy si občané stěžovali, že si ničí podvozky svých osobních vozů.”
Neopravují se ale jen úseky kolem garáží.
Patrik Hujdus (Nezávislí), starosta Ostravy-Mariánských Hor a Hulvák: “Obrátili se na nás třeba také rodiče dětí, kteří chodí tady na ZŠ Gen. Janka na detašované pracoviště v Klicperově ulici, že i tady ta cesta, která vede kolem školy, není v úplně dobrém stavu, ale také lidé, kteří bydlí kousíček vzadu, tak tu technologii, kterou jsme použili u garáží, tak jsme použili i tady na tomto místě.”
Od loňského roku už se podařilo opravit 7 tisíc metrů čtverečních komunikací a postupně budou přibývat další. Přednost mají úseky s největšími defekty.
---
Mariánskohorská radnice postupně opravuje rozbité zpevněné plochy moderní tryskovou metodou v režimu In House ve spolupráci s Ostravskými komunikacemi. Je rychlejší, kvalitnější a mnohem levnější.
Eva Kijonková, mluvčí, Ostravské komunikace: “Používá se za prvé asfaltový recyklát, ten se hutní, pak následuje postřik z asfaltové emulze a zásyp z drceného kameniva, ten postup se znovu opakuje. Jednak je efektivní a rychlý, je ale na druhou stranu potřeba říci, že je vhodný pouze pro vozovky nebo třeba parkoviště, kde není velká dopravní zátěž.”
Vojtěch Potocký, vedoucí odboru místního hospodářství, MOb Ostrava-Mariánské Hory a Hulváky: “Městský obvod Mariánské Hory a Hulváky navázal na opravy zpevněných ploch kolem garáží z minulého roku, kdy jsme dělali lokality Baarova, Výstavní, Zelená a v letošním roce jsme navázali další částí v lokalitách Baarova, Výstavní, Suková a Klicperova. Byly tady velké výmoly, kdy si občané stěžovali, že si ničí podvozky svých osobních vozů.”
Neopravují se ale jen úseky kolem garáží.
Patrik Hujdus (Nezávislí), starosta Ostravy-Mariánských Hor a Hulvák: “Obrátili se na nás třeba také rodiče dětí, kteří chodí tady na ZŠ Gen. Janka na detašované pracoviště v Klicperově ulici, že i tady ta cesta, která vede kolem školy, není v úplně dobrém stavu, ale také lidé, kteří bydlí kousíček vzadu, tak tu technologii, kterou jsme použili u garáží, tak jsme použili i tady na tomto místě.”
Od loňského roku už se podařilo opravit 7 tisíc metrů čtverečních komunikací a postupně budou přibývat další. Přednost mají úseky s největšími defekty.
---