Čeladná dává v nové identitě najevo, že jsou tam srdcaři
Zhruba před rokem obec Čeladná spustila nové webové stránky a Facebook, teď na tento modernější design prezentace navázala dalším krokem - má novou grafickou identitu. Vedle klasického heraldického znaku začala pro svou propagaci používat nové moderní logo. To ovšem vychází z místních tradičních hodnot.
Pavol Lukša ( DOBRÁ VOLBA 2016), starosta Čeladné: “Že tady bylo pastevectví, takže tam musí být ovečka, že to patřilo olomouckému biskupství, musí tam být zelená barva. A nově je tam srdce, naši dědové a babičky tady žili, byli srdeční a uměli spoustu věcí. Vyrvali to tady z náručí divoké přírody a my jsme srdeční po nich, tak jsme chtěli, aby ta nová identita tyto věci obsahovala. “
Čeladná už začala zjednodušené moderní logo používat na obecních tiskopisech a nová identita se promítla i do místního zpravodaje.
Pavol Lukša ( DOBRÁ VOLBA 2016), starosta Čeladné: “Chceme, aby i nový kalendář už nějaké tyto nové prvky měl, a pak třeba i hrníčky na vánoce nebo trička. To všechno záleží na tom, jak se rozhodneme, abychom tu celou paletu výrobků měli připravenou na začátku příštího roku, a budou jak v informačním centru, tak v Památníku Kaluse.”
Svůj zjednodušený znak mají v nové identitě i zdejší organizace, například hasiči, sportovní oddíly, školská a kulturní zařízení včetně zmíněného Památník Josefa Kaluse.
---