Mimořádná zpráva:
Načítám...
  • V OSTRAVĚ ZAČNE REKONSTRUKCE NÁM. REPUBLIKY, NIKDO SE NEODVOLAL PROTI VÝBĚRU
  • DOLNÍ VÍTKOVICE BUDOU HOSTIT OSMÉ POKRAČOVÁNÍ BEACHVOLEJBALOVÉHO TURNAJE
  • KRAJ INVESTUJE DO SPORTOVNÍHO ZÁZEMÍ V JABLUNKOVĚ
  • HAVÍŘOV SLAVIL DEN ZEMĚ A 70 LET MĚSTA, OSLAV SE ÚČASTNILY TISÍCE DĚTÍ
  • HORNÍ SUCHÁ ODEVZDALA KRAJI TÉMĚŘ 500 PŘIPOMÍNEK K PLÁNOVANÉMU OBCHVATU
  • PORUBSKÝ DEN BEZPEČÍ NABÍDNE UKÁZKY I TECHNIKU IZS, USKUTEČNÍ SE 3. KVĚTNA
  • OSTRAVSKÝ VELETRH PŘÍLEŽITOSTÍ PŘIPRAVUJE STUDENTY NA BUDOUCÍ PODNIKÁNÍ
  • SLEZSKÁ OSTRAVA ZAHÁJILA RAJÓNOVÉ ČIŠTĚNÍ, ŘIDIČI MUSÍ DÁT POZOR NA POKUTY
  • V OSTRAVĚ PROBĚHLA KONFERENCE, KTERÁ MOTIVUJE ŽÁKY K ENVIRON. BÁDÁNÍ
  • ŽÁCI V OSTRAVĚ SE UČÍ OPRAVOVAT SPOTŘEBIČE MÍSTO TOHO, ABY JE VYHAZOVALI
  • V HAVÍŘOVĚ DOSTANE 6600 NÁJEMNÍKŮ PŘEPLATKY, MRA UŽ ROZESLALA VYÚČTOVÁNÍ
Video Přehravač se načítá.
Aktuální čas 0:00
Doba trvání -:-
Načteno: 0%
Typ streamu ŽIVĚ
Zbývající čas -:-
 
1x
    • Kapitoly
    • Bez popisů, vybráno
    • Bez titulků, vybráno
      Čeladenský miniexpres

      Čeladenský miniexpres

      Matematika v Čeladné není jen o drilu

      Matematika v Čeladné není jen o drilu

      Zvýšit počtářské schopnosti u dětí a jejich zájem o matematiku se v Základní škole Čeladná snaří už několik let například zaváděním metody Abaku. Financována je z projektu OKAP II a podporuje ji i česká Mensa.

      Jana Satinská, ředitelka ZŠ Čeladná: “Abaku vstoupilo jako jedna z metod výuky aritmetiky do naší školy v roce 2018. S touto metodou se učitelé seznamovali a následně ji aplikovali do výuky pod vedením odborných lektorů spolupracujících s Mensou.”

      Jakub Romba, lektor Abaku: “Je to taková hravá matematika, která pomáhá odstranit klasický dril v matematice, kdy ty děti počítají příklad za příkladem, ale tohle je takovou hravou metodou, kde se učí a vlastně o tom ani neví.”

      Jedná se o relativně novou metodu, která prochází napříč celou základní školou, autorkou je česká učitelka Alena Vávrová. Lektor školákům v Čeladné vysvětloval její principy hned v několika různých ročnících, například v páté nebo šesté třídě a konkrétně v těchto záběrech je to u druháků.

      Jakub Romba, lektor Abaku: “My jsme tady měli dneska ukázkovou hodinu, děti si vyzkoušely pracovní listy, které jsou k této metodě vytvořené, vyzkoušely si i hru na počítači a také nějaké základní pomůcky, jako jsou kostky a karty.”

      žáci 2. třídy ZŠ Čeladná:

      “Baví mě to, že můžu tímto způsobem počítat příklady, a že potom budu chytrá.”

      “Skládali jsme si různé příklady i u tabule na obrazovce.”

      “Je fajn, že se tak naučím počítat, je to i dobrá hra.”

      Abaku se začleňuje do běžné hodiny, není to samostatná výuková metoda jako třeba Hejného matematika.

      ---

      Mohlo by Vás také zajímat

      Pořad: Čeladenský miniexpres
      Matematika v Čeladné není jen o drilu
      21. září 2022, 16:20

      Matematika v Čeladné není jen o drilu

      Zvýšit počtářské schopnosti u dětí a jejich zájem o matematiku se v Základní škole Čeladná snaří už několik let například zaváděním metody Abaku. Financována je z projektu OKAP II a podporuje ji i česká Mensa.

      Jana Satinská, ředitelka ZŠ Čeladná: “Abaku vstoupilo jako jedna z metod výuky aritmetiky do naší školy v roce 2018. S touto metodou se učitelé seznamovali a následně ji aplikovali do výuky pod vedením odborných lektorů spolupracujících s Mensou.”

      Jakub Romba, lektor Abaku: “Je to taková hravá matematika, která pomáhá odstranit klasický dril v matematice, kdy ty děti počítají příklad za příkladem, ale tohle je takovou hravou metodou, kde se učí a vlastně o tom ani neví.”

      Jedná se o relativně novou metodu, která prochází napříč celou základní školou, autorkou je česká učitelka Alena Vávrová. Lektor školákům v Čeladné vysvětloval její principy hned v několika různých ročnících, například v páté nebo šesté třídě a konkrétně v těchto záběrech je to u druháků.

      Jakub Romba, lektor Abaku: “My jsme tady měli dneska ukázkovou hodinu, děti si vyzkoušely pracovní listy, které jsou k této metodě vytvořené, vyzkoušely si i hru na počítači a také nějaké základní pomůcky, jako jsou kostky a karty.”

      žáci 2. třídy ZŠ Čeladná:

      “Baví mě to, že můžu tímto způsobem počítat příklady, a že potom budu chytrá.”

      “Skládali jsme si různé příklady i u tabule na obrazovce.”

      “Je fajn, že se tak naučím počítat, je to i dobrá hra.”

      Abaku se začleňuje do běžné hodiny, není to samostatná výuková metoda jako třeba Hejného matematika.

      ---

      Zdroj: https://polar.cz/porady/celadensky-miniexpres/celadensky-miniexpres-21-09-2022-16-24