O rozvoz jídel až domů má v Havířově zájem stále více seniorů, rodin s dětmi, nebo i lidí, kteří jsou nyní v karanténě. Restaurace Radnice rozvoz zabezpečovala jedním vozidlem. To ale dosloužilo.
Iveta Kočí Palkovská, jednatelka společnosti Restaurace Radnice Havířov: “Zjistili jsme, že ani nejsme schopni jedním autem obsloužit tři trasy, které již v dnešní době rozvážíme. Rozhodla jsem se, že pořídíme místo jednoho velkého nákladného vozidla tři menší, které jsou pro tuto chvíli jednak finančně rentabilní, jednak je to všechno rychlejší, komfortnější, co se týče zákazníků, protože dostanou svůj oběd v čas.”
S novým způsobem rozvozu jsou spokojeni i zaměstnanci.
Bohuslav Uher, řidič: “Je tam výhoda obou dveří bočních, takže je to zase rychlejší a nepřekážím ani na cestě, když stojím. Tam je hlavně ta výhoda.”
Rozvoz obědů využívá i tato mladá maminka.
anketa: “Já jsem moc ráda, že doručují obědy až domů, protože většinu dne se starám o malého. Nemám už čas, ani sílu nakupovat a jsem ráda, že mám hotové teplé jídlo až domů a hodně mě překvapilo, že doručují až ke dveřím, až do třetího patra. Nemusím malého oblékat a chodit někde dolů. Jsem ráda, že v době koronaviru nemusím chodit ven do obchodu.”
Bohužel i zaměstnancům Restauraci Radnice se nevyhnula nákaza. Onemocněli v době svátků, kdy ale byli doma.
Iveta Kočí Palkovská, jednatelka společnosti Restaurace Radnice Havířov: “Takže nám volali, že se po těch dovolených nevrátí do práce, což pro nás bylo logisticky velmi náročné, protože nám zbývalo těch zdravých čím dál méně. Ale udělala jsem veškerá opatření proto, abychom zamezili té nákaze přímo na pracovišti.”
Jedním z opatření je, že restaurace nakoupila pro zaměstnance antigen testy, kterými je průběžně testují.