Výzva pro zvídavé hledače pramene vody

  • 17. ledna 2023,
  • 15:21,
  • PR

U příležitosti Světového dne vody připravuje společnost Ostravské vodárny a kanalizace a.s. (OVAK) ekologický projekt HLEDEJ PRAMEN VODY. Partnerem projektu je statutární město Ostrava.

Vzdělávací projekt HLEDEJ PRAMEN VODY je určen ostravským žákům 4. a 5. tříd základních škol. Zábavnou formou s motivací soutěže chceme nejmladší generaci říct, že voda je nejcennější tekutina a je třeba s ní podle toho nakládat a chránit její zdroje.

Nejúspěšnější tři třídy celého projektu HLEDEJ PRAMEN VODY budou oceněny dárkovými poukazy v hodnotách 15 000 Kč, 10 000 Kč a 10 000 Kč. Následně každý jednotlivec z vítězného týmu získá atraktivní věcnou cenu.

Proč se zapojit do soutěže?

OVAK se již 21 let věnuje v rámci svého ekologického působení dětem, naší budoucnosti. Vidí v nich generační možnou změnu v transformaci využívání vody v krajině i našich domácnostech. Děti poutavou soutěžní formou získávají nezbytné informace i přehled za možnosti časového rámce běžných školních osnov.

Oč jde?

První část projektu je teoretická a je vyhlášena u příležitosti Světového dne vody. Každá úspěšně plně zaregistrovaná třída obdrží začátkem března celkem 4 soutěžní úkoly související s tématem „voda“ včetně vodního manuálu Vodokniha aneb Jak na body plus. Jejich úspěšné, skupinové školní či domácí, vyřešení je vstupenkou do velkého finále.

Praktická část a finále proběhne v červnu zábavnou formou na Slezskoostravském hradě.

Jak se registrovat?

Své týmy registrují třídní učitelé na webu https://www.hledejpramenvody.cz/registrace-tymu/ do 22.2. nebo do naplnění kapacity soutěže.

Více informací na www.hledejpramenvody.cz.



Moravskoslezské energetické centrum, příspěvková - pracoviště Vítkov
Vítkov
od 23 390 do 34 370 Kč/měsíc

Detail

Domov Slunečnice Ostrava, příspěvková organizace,
Ostrava
od 23 440 do 31 920 Kč/měsíc

Detail

NOBUS PRINT s.r.o. - pracoviště Kopřivnice
Kopřivnice
od 18 000 Kč/měsíc

Detail

Dnešní premiéry

Nejčtenější zprávy

PR články

Více PR článků