„Nový vizuální styl lépe odráží naše celkové směřování. Chceme být vnímáni především jako společnost, která svým zákazníkům nabízí internet založený na nejmodernějších technologiích,“ uvedl webdesignér Ondřej Švestka.
Tento důraz odráží i současné logo. Písmeno O je vyjádřeno pomocí znaku pro nulu, což odkazuje na úzkou propojenost s IT světem. PODA tím dává najevo, že je společností, která vyrostla z lásky k technologiím.
Podobným dojmem má působit také čerstvě spuštěný web, který se po designové stránce od základu změnil. Hlavní přínos webu však nespočívá ani tak v novém vizuálu, jako spíš v celkové přehlednosti. Veškeré informace tak lze dohledat mnohem rychleji než na původních stránkách. Změn doznala celá sekce podpory, doplnily se návody a aktualizoval se seznam nejčastějších dotazů a odpovědí (FAQ).
Společnost PODA se specializuje především na kvalitní optický internet, který nabízí přenosovou rychlost až 2 Gb/s a vysokou stabilitu. Tento typ připojení lze využívat například v domácnostech, kde internet využívá několik členů najednou. Kvalita signálu zůstává stejná bez ohledu na počet připojených zařízení. PODA navíc disponuje vlastní optickou infrastrukturou, díky čemuž je schopna svým zákazníkům nabídnout nižší cenu než konkurenční internetoví poskytovatelé, kteří si ji často pronajímají.
Kromě optického internetu má společnost v portfoliu služeb také unikátní 5E internet pro rodinné domy, který přináší téměř 2x rychlejší bezdrátové připojení, než je u obdobných technologií obvyklé (až 80 Mb/s). Žádný jiný internetový poskytovatel tuto technologii nenabízí.
Společnost PODA působí na trhu již od roku 1996 a za ta léta se stala předním poskytovatelem telekomunikačních služeb v Moravskoslezském kraji. V současnosti má více než 100 000 zákazníků.