Jednotlivé linky začínají svou cestu u Východního nádraží. Po příjezdu do města se ale autobusy musely otočit až na 3 kilometry vzdáleném kruhovém objezdu. Na dohled je sice areál bývalého dopravce i s točnou, nicméně obě firmy se nedokázaly dohodnout na výši pronájmu. Ledy se prolomily až poté, co město pro tento účel odkleplo ČSAD Vsetín 3,5 milionovou dotaci.
Nový dodavatel dopravní obslužnosti působí na Opavsku necelý rok. Ve výběrovém řízení ho vybral pro následujících 10 let kraj. Podle opozičních zastupitelů by se nemělo na zajišťování zázemí finančně podílet město.
Problém je v tom, že Opava nemá autobusové nádraží a tedy i místo pro otáčení vozů. Linky vyjíždějí od budovy Východního nádraží, kde není mnoho místa. Ve hře je hned několik lokalit, kde by mohl nový terminál vzniknout.
Autobusové nádraží bylo dříve na Těšínské ulici. Před víc jak 10 lety ale ustoupilo stavbě obchodního centra. A cestující se museli spokojit s natěsnanými zastávkami u vlakového nádraží.