Zákaznický program Šťáva přináší slevy a tipy pro volný čas zákazníků Skupiny ČEZ již celý rok. Na Moravskoslezsku za tu dobu uživatelé navštívili okolo čtyřiceti partnerů a stáhli celkem přes 6,1 tisíc kupónů. Skupina ČEZ oslaví první narozeniny Zákaznického programu Šťáva spuštěním nové mobilní aplikace Šťáva a obdaruje tak více než 103 tisíc registrovaných uživatelů.
Přesně před rokem spustila Skupina ČEZ Zákaznický program Šťáva. Od té doby čerpá nabízené výhody čím dál více zákazníků i u partnerů v moravskoslezském regionu. Nejvíce stahovaným kupónem v tomto regionu byla 39% sleva do Technického muzea Tatra. Výhodný vstup využilo přes 700 uživatelů. „Těší nás, že díky Zákaznickému programu Šťáva můžeme našim zákazníkům nabídnout rozmanité zážitky, při kterých se pobaví i vzdělají," říká Pavel Hlavinka, generální ředitel ČEZ Prodej.
K prvním narozeninám fungování Zákaznického programu Šťáva se Skupina ČEZ rozhodla nadělit registrovaným uživatelům mobilní aplikaci Šťáva, díky které mohou vybírat ze slev a tipů pro volný čas přímo ze svého chytrého telefonu. Na místě se prokáží kuponem na displeji telefonu. Navíc snadno najdou nejbližší akce a slevy podle místa, kde se právě nachází. „Věříme, že mobilní aplikace našim zákazníkům zase o něco více usnadní plánování volného času. Navíc díky Šťávě v mobilu mohou jednoduše na místě zorganizovat a naplánovat výlet," dodává Hlavinka. Aplikace je určena pro všechny chytré telefony a tablety s OS Google Android a Apple iOS. Do mobilního zařízení je možné ji stáhnout z Google Play a App Store.
K Zákaznickému programu Šťáva se může připojit každý, kdo odebírá od Skupiny ČEZ elektřinu, plyn, teplo nebo služby Mobil od ČEZ, tedy přibližně tři miliony zákazníků. Stačí vyplnit jednoduchou registraci na www.stava.cz a zákazník může vybírat kupóny podle kraje nebo kategorie. Jednotlivé kupóny stačí ukázat vytištěné nebo zobrazené na mobilu u vybraného partnera.