Skupina ČEZ navázala na úspěchy z předchozích ročníků světové soutěže pro kontaktní centra 2014 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry. Ta umožňuje vzájemné porovnání kvalit kontaktních center na regionální úrovni, ale i celosvětově. Skupina ČEZ i letos uspěla v konkurenci takových firem, jako jsou nadnárodní společnosti DHL, Vodafone, portugalský Teleperformace, ruský Telekontakt nebo ukrajinský Kyevstar a další. Evropské regionální kolo soutěže se konalo ve dnech 23. až 27. června 2014 v portugalském Lisabonu. „Letos jsme nastartovali implementaci nové strategie v oblasti péče o zákazníka a prodeje našich produktů založené zejména na práci s pozitivními emocemi našich koncových zákazníků. Rádi jsme tedy využili možnosti porovnat směřování našeho zákaznického servisu se světovými špičkami. Konkurence tohoto ročníku byla velmi silná a potěšilo mě, že zaměření na cílevědomou práci se zákaznickými emocemi v oblasti péče a prodeje je uznávaným trendem nejen u nás,“ říká o průběhu soutěže Aleš Kubík, generální ředitel společnosti ČEZ Zákaznické služby. Pro Skupinu ČEZ je kvalitní péče o zákazníky jednou ze strategických priorit. „Skutečnost, že jsme opět uspěli v mezinárodní konkurenci, považuji za skvělou zprávu pro nás a především pro naše zákazníky. Úspěchu bychom nedosáhli bez snahy o neustálé vylepšování standardů služeb a velkého nasazení našich zaměstnanců. Ocenění získaná v Lisabonu jsou pro nás poctou a současně výchozím měřítkem do budoucna,“ dodává Kubík.
K úspěchu Skupiny ČEZ se vyjádřil i prezident ContactCenterWorld.com Raj Wadhwani: „Skupina ČEZ patří každoročně k favoritům soutěže. Představuje to nejlepší, co lze od kandidátů na světovou cenu kontaktních center očekávat. Oceňujeme zejména novou strategii striktně orientovanou na zákazníka a vytváření zákaznických vztahů na principu důvěry. Zákazníci se pak mohou spolehnout na osvědčenou kvalitu. Skupina ČEZ právem postoupila do celosvětového finále.“
Soutěž 2014 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry pořádá tradičně agentura ContactCenterWorld.com, světová jednička na globálním trhu podpory organizací působících v oblasti kontaktních center. Regionální kolo soutěže se letos na konci června konalo v portugalském Lisabonu. Tam Skupina ČEZ získala jednu zlatou a dvě bronzové medaile. Zároveň postoupila do světového finále soutěže, které se uskuteční 10. až 14. listopadu v americkém Las Vegas.
Obchodní kanály Skupiny ČEZ
Zákazníci Skupiny ČEZ mají řadu možností, jak společnost kontaktovat. K dispozici je široká síť zákaznických center pro osobní kontakt či zákaznická linku 840 840 840, která je v provozu 24 hodin denně po 7 dní v týdnu. Pro elektronickou komunikaci je možné použít buď email cez@cez.cz, nebo webchat na stránkách www.cez.cz v záložkách elektřina a plyn. Odkudkoliv mohou zákazníci používat internetovou samoobsluhu ČEZ ON-LINE pro správu svého účtu v oblasti dodávek elektřiny, plynu, tepla nebo telefonních služeb Mobilu od ČEZ.