Samotní žáci cítí, že s vybavením jejich školy a učebními pomůckami není všechno úplně v pořádku.
Anketa, studenti Střední školy služeb: 1. "No tak více počítačů, wifi připojení na škole." 2. "Asi více počítačů by se tady hodilo." 3. "Mně tady chybí třeba kuřárna. Pak by tady mohly být nějaké lepší počítače, protože ty staré kompy, trvá to, než se to rozjede."
Doplnit vybavení školy je také důležitou součástí projektu. Počítače ale nejsou samospasitelné. Na škole chybí i další pomůcky.
Zuzana Tomanová, manažerka projektu: "Naši žáci se učí, buďto ze starých učebnic, které nevyhovují současné praxi nebo, u některých předmětů, ty učebnice chybí úplně, nebo jsou určeny pro všeobecné střední školy, takže neodpovídají tomu odbornému zaměření oborů, které vyučujeme my."
Na některé obory učebnice prostě neexistují. Škole tedy nezbylo nic jiného, než aby je učitelé, podle svých potřeb, napsali. Vycházeli při tom zejména z praxe.
Michal Ďurec, učitel: "Cílem bylo zvýšit efektivitu vyučování, protože žáci neměli k dispozici učební texty, takže v podstatě zvýšit, zlepšit kvalitu vyučování."
Eva Nedomlelová, ředitelka školy: "My doufáme, že to přinese to, že absolventi budou milovat své povolání, budou se mu věnovat celý život a budou sledovat trendy, které se postupně objevují. Že to budou odborníci na svém místě."
Na zpracování učebních textů se, ve svém volnu, podílí 18 pedagogů. Využívat je bude pět set žáků a žákyň bruntálské střední školy služeb.