Paní Josefína z Havířova chystá jídlo pro svého vnuka, který je na kolejích v Praze. Aby se jídlo nezkazilo platí si rodina u České pošty službu Balík do ruky. Zásilka má být doručena do 24 hodin. Opakovaně se tak ale nestalo.
Za nákup potravin dá paní Josefína zhruba dva tisíce korun, které už ji nikdo zřejmě nevrátí.
Manželům už došla trpělivost a vyrazili na poštu.
pan Jaroslav: "Manželka na tom pracuje celý den, odpoledne pošleme balík a vnuk na kolejích v Praze hladový a nemá co do pusy a je to nezajímá. Je zajímají jenom reklamace a my si řádně zaplatíme a ještě máme psát reklamace. To je jejich problém.
paní Josefa: "Jenom přijde textovka, že z technických důvodů není doručeno, napište si reklamačku, dáme vám rozdíl mezi balíkem obyčejným a do ruky."
S reklamací to už manželé zkusili. Jednou dostali za rozdíl 15 korun, podruhé nic.
Marta Selicharová, mluvčí České pošty: "V každém případě pokud klient není spokojený s výsledkem reklamace, tak Česká pošta má ombudsmana, na kterého se v těchto případech mají obracet."
To rodina určitě udělá. Službu Balík do ruky už ale od České pošty nikdy nevyužije.