Silnice mezi Karvinou a Dětmarovicemi byl v minulosti veden jako úsek tragických dopravních nehod. Řidiče na to stále upozorňuje i tabule, která je na této komunikaci umístěna. V současnosti tomu již tak není.
Aleš Cyrus, dopravní inženýr DI PČR Karviná: "K tomu přispělo určitě umístění vodorovného dopravního značení, kdy ve směrovém oblouku byla umístěna souvislá vodorovná dopravní čára."
Prvenství ovšem v počtu dopravních nehod, bohužel i tragických v posledních letech zaznamenala silnice spojující Karvinou s Českým Těšínem.
Martin Dyszkiewicz, dopravní inženýr DI PČR Karviná: "V inkriminovaném dopravním úseku evidujeme 13 dopravních nehod, kdy příčinou byl hlavně alkohol, nedodržení maximální doporučené rychlosti a srážky se zvěří."
Jelikož příčinou většiny dopravních nehod byl alkohol, není ten úsek evidován jako nebezpečný. Dalším místem výskytu častých dopravních nehod je křižovatka v Chotěbuzi. Ta před třemi lety z důvodu vybudování obchvatu Českého Těšína zaznamenala změnu v přednosti v jízdě.
Martin Dyszkiewicz, dopravní inženýr DI PČR Karviná: "I přes veškeré doplnění a změny dopravního značení řidiči stále jezdí po paměti a tuto novou změnu přednosti nereflektují."
Policie proto zažádala ředitelství silnic a dálnic o doplnění vodorovného dopravního značení, které by mělo být realizováno v nejbližších dnech. V letošním policisté zaznamenali na Karvinsku 3 smrtelné dopravní nehodě - v Petřvaldě, v Těrlicku a poslední na inkriminovaném úseku Karviná -Český Těšín.